Balans promene koje su na PRT serverima testirane već par nedelja, sutra će zvanično stići u Overwatch, što će, sasvim smo sigurni, značajno uticati na metu igre.
Verovatno najveći nerf je pretrpela Ana, gde je Biotic Grenade efekat sada smanjem za čak 50%, jer je po mišljenu developera bio prejak, pogotovo u kombinaciji sa tenk herojima. Dužina trajanja efekta je takođe smanjena, sa 5 na 4 sekunde.
Bivši StarCraft pro, Dv. A, je dobila duplo više healtha (sa 200 na 400), ali joj je takođe i Armor duplo smanjen (sa 400 na 200). Ovo bi trebalo da je učini dosta ranjivijom i lakšom za ubijanje, pošto je ranije bila izuzetno moćan tenk. Njoj su Fusion Cannons blago nerfovani i redizajnirani, pa tako sada ispaljuje 11 metaka sa 2 damage (ukupno 22), umesto 8 metaka sa 3 damage (ukupno 24 damage).
Verovatno jedna od tehnički najbitnijih promena u ovom balans patchu je ona na Roadhogu, čija je kuka drastično promenjena, tako da sada radi “logičnije”. Ovo se pre svega odnosni na lakoću povlačenja. Veza sa kukom će prestati u bilo kom trenutku ukoliko se izgubi linija vidika između dva heroja, a inicijalna vidljivost se sada gleda od samog Roadhoga, umesto od kuke.
Da ne bude sve u znaku nerfova, tu je i mali baff na Sombri, čije će hakovanje sada biti nešto brže, umesto sekunde, trebaće joj 0.8.