Blizzard je već najavio svoj plan da u sledećoj kompetitivnoj sezoni ukloni ”zlatni gol” iz Overwatch, ali to ne znači da trenutnu sezonu ne treba balansirati.
Najnoviji patch za PC verziju igre je uveo promene trajanja sudden death runde na gotovo svim mapama:
Assault:
Hanamura – 1m35s
Temple of Anubis – 1m30s
Volskaya Industries – 1m35s
Escort:
Dorado – 1m30s
Route 66 – 1m35s
Watchpoint: Gibraltar – 1m35s
Hybrid:
King’s Row – 1m30s
Numbani – 1m50s
Na ostalim mapama i modovima je trajanje ove odlučujuće runde nepromenjeno. Pored ovih promena, zakrpa je donela i neke ispravke poput onemogućavanja Reaperu da se popne na neka mesta na koja nije bilo planirano, Mercy neće gubiti ”vezu” sa igračem koga leči ako se pritisnu oba dugmeta na mišu ili bug koji je činio da Winston u svojoj rage formi ponekada promašuje mete koje su mu u dometu.
Najbitnija ispravka je oko računanja gubitka u kompetitivnom meču. Ukoliko iz bilo kog razloga napustite meč, ali se vratite i odigrate do kraja, neće se računati kao automatski poraz. Međutim, napuštanje istog meča tri puta će označiti da stea leaver i računaće se penali.