Nakon dva dana borbi, ponekad neverovatno napetih a ponekad ubitačno dosadnih završeno je i treće finale World of Tanks Pro League u Tychy. Kao što znate na ovom lan-u je učestvovao i naš tim Kazna Kru, koji su takmičenje nažalost završili na 5 mestu.
Ono što smo vam ostali dužni, za vikend, je izveštaj sa finalnog meča koji se, što zbog broja partija, što zbog problema sa Internetom razvukao na skoro 6 sati. U finalu su se sastali Virtus.Pro i Team Dignitas dva ruska tima koja igraju na EU serverima. Team Dignitas je relativno lako savladao Lemming train dok je DeNova ozbiljno namučila Virtus.Pro.
Finale se igralo na 4 dobijene partije što znači da je bilo moguće 7 bitaka (ili ne?). Prva mapa Abby, je uspavala sve gledaoce. Nijedan tim nije želeo da napravi prvi korak pa smo bili počašćeni sa 10 minuta kampovanja obe strane i nešto malo akcije koja je usledila pri kraju runde. Druga partija na Abby je krenula istim tokom kao i prva ali kraj je bio dramatično različit. Naime u poslednjem minutu oba tima su se upustila u pravu razmenu vatre gde je prvo Virtus.pro bio u prednosti da bi Diginitas onda izjednačio i “izvukao” nerešeno.
Sledeće dve mape su bila sušta suprotnosti Abby. Na Ruinberg-u i na Steppes-ama su se timovi sukobili u početnim minutima partije. U sveopštem haosu Virtus.pro se mnogo bolje snašao, iako su oba puta prvi izgubili tenk.
Rezultat od 2-0 za Virtus.pro je dovelo do veoma, veoma spore Prokhorovke, gde je Dignitas igrao veoma pažljivo, pokušavajući da ovlada mapom i pronađe neki od protivničkih tenkova. I ovde se cela partija rešila u zadnjih dva minuta a presudila je odlična taktička pozicija igrača Diginitas-a
Nakon toga je došao ENSK na red. Oba tima su se opet ukopala, ne želeći da naprave neki pogrešan potez. Moramo reći da je bilo apsolutno “zadovoljstvo” gledati 10 minuta kako se oba tima minimalno pomeraju, većinom šaljući Tier I scoute u akciju. U drugom pokušaju na ENSK-u, Dignitas je prošao bolje u inicijalnoj razmeni vatre. Nakon toga usledio je period kampovanja da bi Dignitas na 3 minuta do kraja krenuo u push po sredini koji se uopšte nije dobro završio po njih pa je Virtus.pro poveo sa 3-1. Usledio je Himmelsdorf, za koji smo svi pretpostavljali da će biti formalnost.
Partija se zakuvala negde oko 5 minuta kada je Dignitas poslao 4 tenka na brdo, gde su uspeli da iznenade i ubiju jednog AMX 50 100 a drugog ostave na “dinar”, pre svega zbog loše komunikacije igrača Virtus.Pro. Nakon toga je usledio sveopšti haos, Virtus.pro je pokušao da cap-uje bazu protivnika, ali su se Dignitas tenkovi vratili sa brda i počistili konkurenciju.
Mines je počeo nekih pola sata kasnije zbog odmora i tehničkih problema a tenzija je bila opipljiva. Oba tima su očigledno želela da što pre završe sa finalom pa se desio klasičan rush na brdo. U međusobnom pokolju, koji je usledio, bolje je prošao Dignitas, iako verujemo da ni oni sami nisu bili svesni kako. Sve u svemu partija je bila gotova za nešto više od 2 minuta a rezultat je bio 3-3.
Nakon toga je usledio još jedna odmor, biranje nove mape, biranje strana i odlučujuća bitka. Nažalost ovaj meč se igrao na Abby, a to je mapa stvornja za kampovanje. Logično niko nije želelo da rizikuje pa je 10 minuta proteklo u minimalnim pomeranjima i pažljivim izviđanjima. Nakon nerešenog rezultata mapa se opet igra, pa smo ponovo gledali pažljivo pomeranje i izviđanje oba tima. Dignitas je u želji da namami Virtus.pro ostavio jedan deo mape nebranjen ne bi li ih prevario da pokušaju sa zauzimanjem baze. Virtus.pro je “zagrizao mamac” ali igrači Dignitas nisu uspeli da oštete Virtus.pro tenkove dok su prelazili preko čistine. To je bila fatalna greška jer su tada deo Dignitas tima našao opkoljen a onda i vrlo brzo eliminisan. Ovo je bila ključna prednost koju Virtus.pro nije ispustio, uspevši da osvoji partiju i šampionat sa rezultatom 4-3. Prvo mesto im je donelo 50 000 dolara dok je Dignitas zaradio 25 000 zelenih novčanica. Ukoliko imate na raspolaganju 4 sata života ceo stream možete naći na ovoj adresi (srećom može da se premotava)
Finale treće sezone je bilo izuzetno zanimljivo, timovi su primenili inovativne taktike ali Wargaming.net će morati da nešto uradi u vezi kampovanja jer jednostavno ubija u pojam i utiče na gledanost stream-a.