Uvođenje WASD kontrola izazvalo je mešovite reakcije među igračima.
Riot Games testira WASD kontrole u League of Legends-u, trenutno dostupne na PBE serverima. Ova novina izazvala je burne rasprave među igračima – dok jedni tvrde da će ova promena doneti nepravednu prednost u odnosu na klasičan „click to move“ sistem, drugi podržavaju mogućnost izbora i prilagođavanja stila igre.
Prednosti i mane WASD sistema:
- Prednosti za ranged heroje (ADC) – olakšano kretanje i kite-ovanje, jednostavnije držanje distance i istovremeno korišćenje magija.
- Među melee šampionima – postoji rizik da igrači izađu iz range-a i promaše udarac, ali je zato praćenje protivnika znatno lakše.
- Mana – nedostatak automatskog „najkraćeg pathinga“ može da usporava kretanje po mapi.
Da li će WASD pokvariti gameplay?
Deo igrača strahuje da će ova promena olakšati igru manje iskusnim igračima i narušiti balans. Riot, međutim, poručuje da je cilj da oba sistema budu ravnopravna, kako bi svaki igrač mogao da koristi ono što mu više odgovara.
„Plan je da WASD ostane na PBE-u dok ne budemo sigurni da je dovoljno izbalansiran za prelazak u normal mečeve. Tek nakon dužeg perioda testiranja u normalima razmotrićemo ulazak na Ranked i profi scenu,“ izjavio je Andrei „Meddler“ van Roon iz Riota.
Kada stiže WASD u igru?
Za sada nemamo tačan datum izlaska – Riot želi da „testira, podesi i dokaže balans“ pre nego što zvanično uvede ovu promenu. Zato će još neko vreme ostati ekskluzivno na PBE serverima.



