Jedna od najpopularnijih esports organizacija G2 Esports najavila je partnerstvo sa luksuznom modnom markom Ralf Loren.
Kao deo partnerstva, Ralf Loren i G2 Esports će pokrenuti digitalne aktivacije na platformama kao što su TikTok i Twitch. Kompanije će sarađivati i na globalnim kampanjama i događajima. Zaštitno lice G2 Esportsa Martin ”Rekkles” Larson, će biti i deo Ralf Lorenove Wimbledon kampanje. Pored Rekkles-a, kampanji će se priključiti i razni sportisti visokog profila, dok brend proslavlja 16 godina sponzorisanja teniskog turnira.
Ova godina je bila veoma produktivna za evropsku Esports organizaciju, koja je već sklopila partnerstva sa kladionicom Betway, Bondly i Adidas brendovima. Ovaj potez otvara vrata Ralf Lorenu da se više posveti angažovanju digitalnih generacija koje se interesuju za gejming i sportske discipline u kojima se takmiče atlete svetske klase. Ralf Loren je jedna od najmoćnijih modnih marki, a vrednost kompanije se procenjuje na 4.04 milijarde dolara. Ispred njih su jedino brendovi poput Lui Vitona, Gučija, Hermesa, Kartijea i Tiffany.
We are proud to announce our exclusive partnership with @G2Esports — the world’s leading entertainment and esports brands
The G2 partnership marks a next generation addition to Ralph Lauren’s prestigious sporting partnership portfolio#RLxG2 #G2Esports pic.twitter.com/hGGnpaln7m
— Ralph Lauren (@RalphLauren) June 21, 2021