Svi ponekad imamo problema sa konekcijom…
League of Legends zajednica apeluje na Riot Games da u igru implementira tehničke restrikcije koje bi sprečile igrače sa ogromnim pingom da uđu u ranked queue. Ovu diskusiju je nedavno započeo korisnik koji je u svojim prethodnim mečevima imao saigrače koji su imali velikih problema sa konekcijom.
”Koja je poenta da igraju sa tolikim pingom kad samo drugima kvare meč? Jako je teško igrati 4v5”.
Čak i u 2024. godini, neki gejmeri prosto nemaju uslova za dobru internet konekciju, ili su primorani da igraju na drugim serverima po cenu velikog pinga. Dobar primer je Južna Afrika koja ne poseduje sopstvene LoL servere, zbog čega igrači iz ove države moraju da igraju recimo na EU West, ali sa 150-200 pinga. Zato se postavlja pitanje – ako nemaju servere, da li bi ovim igračima trebalo da bude zabranjeno da igraju LoL?
Don’t Let People above 200ms Queue Up
byu/Reign0110 inleagueoflegends
Iako u ovom momentu ne postoji elegantno rešenje, Riot bi barem mogao da obezbedi više informacija o vašem pingu, ali i o pingu drugih igrača. U Doti 2 postoji sličan sistem koji pre ulaska u queue pokazuje vaš trenutni ping na odabranom serveru. U LoL-u smo ranije mogli da vidimo ping svih igrača u scoreboardu, ali je Riot uklonio ovu statistiku jer je bila previše ”toksična”.
Južna Afrika je zapravo nedavno dobila servere, ali samo za Valorant. Nizak ping u FPS igrama je bez sumnje jako bitan, ali bi Riot mogao da se posveti ovoj problematici i u LoL-u.