Samoner magije su veoma važan deo League of Legends: Wild Rift-a. Iz tog razloga, detaljno ćemo pogledati šta svaka od ovih magija radi i kako vam mogu pomoći da preokrenete tok borbe u vašu korist.
Ove magije funkcionišu kao dodatne veštine koje vaši šampioni mogu aktivirati u određenim situacijama. Iako vam igra unapred bira preporučljive magije za šampiona koga želite da igrate, te magije neće biti korisne u svakoj situaciji. Kroz ovaj tekst nadamo se da ćete naučiti da odaberete samoner spelove za svaku priliku i poboljšate vaše performanse u igri.
League of Legends: Wild Rift sadrži nekoliko funkcija za koje je potrebno prethodno znanje da bi ste ih dobro koristili. Iako dosta igrača zanemaruje sitne detalje u igri kao što su samoner spelovi, to ne znači da će se njihov uticaj smanjiti. Ukoliko imate prave samoner magije dobićete prednost u dosta situacija.
Vrste Samoner magija
Dok birate vašeg šampiona, svaki igrač može da izabere dve samoner magije pre nego što počne meč. Kada igrate rangirane mečeve, možete da vidite protiv koga igrate, kao i šta su vaši saigrači izabrali. Širok spektar samoner magija u vašem timu može vam biti od velike koristi. Magije ne funkcionišu ako dve iste bacite na jednog protivnika, pa se posedovanje dve ili više istih može pokazati nepotrebnim.
FLASH
Fleš je jedna od primarnih magija koju gotovo svaki šampion koristi pored još jedne samoner magije. Fleš vam pruža teleport kratkog dometa koji se može koristiti za odbranu ili za napad. Možete pobeći iz opasnih situacija a možete i da smanjite udaljenost između vas i šampiona kojeg jurite da biste osigurali kil. Možete koristiti Fleš preko zidova i prepreka (kao na slici iznad) kako bi pobegli od protivnika koji vas jure. Šampioni bi uvek trebali da počnu meč sa ovom magijom, osim ako već pomoću ajtema ili nečeg drugog mogu da se brzo kreću po mapi.
GHOST
Goust je alternativna magija koju možete izabrati ako želite da zamenite Fleš. Goust povećava brzinu kretanja šampiona za nekoliko sekundi i opada sa vremenom. Magija takođe vam omogućava da prolazite kroz minjone i šampione ali ne kroz različite terene. Izaberite ovu magiju ako će biti korisna vašem šampionu, a ako nije pokretljiv možete da je uparite sa Flešom i vrlo lako stignete protivnike.
IGNITE
Ignajt je ofanzivna magija koja pali protivnika i postepeno mu pravi demidž. Takođe primenjuje Grievous Wounds na metu, što smanjuje efektivnost magija i ajtema koji hiluju. Ako iskoristite magiju na istu metu, demidž se neće povećati ali će se vreme delovanja resetovati od tog momenta. Jedan ili dva šampiona sa ignajtom u igri je sasvim dovoljno po meču. Koristite ovu magiju kada protivnik nema magije koje leče ili ako želite da završite šampiona koji beži sa malo helta.
HEAL
Hil je defanzivna magija koja vraća helt vama i saigraču sa najnižim heltom u vašem okruženju. Magija takođe povećava brzinu kretanja na jedan sekund a koristi se da pobegnete kada neko agresivno igra protiv vas ili da više izdržite u vašem lejnu. Baš kao i sa ignajtom ne predlažemo da koristite hil preko hila jer ćete drastično smanjiti jačinu magije. Saport ili marksmen šampioni uglavnom koriste ovu magiju, a obavezno proverite da li protivnik koristi ignajt pošto smanjuje dejstvo vašeg hila.
BARRIER
Još jedna defanzivna magija koja daje korisniku štit koji blokira sve što dolazi ka vama. Ignajt ne može da smanji efikasnost barijere tako da se često koristi za kontru šampionima koji ga koriste. Ova magija je idealna za šampione koji žele da nanesu što više demidža ali su ranjivi u borbama. Mejdžovi i marksmeni spadaju u ovu grupu. Marksmeni će uglavnom izabrati berijeru pre hila dok će njihovi saportovi uzeti hil da im pomognu u lejnu i partiji.
EXHAUST
Egzouist usporava brzinu kretanja neprijateljskom šampionu za 20% i smanjuje demidž koji nanose za 40% u roku od 2.5 sekunde. Ova samoner magija se koristi kada igrate protiv šampiona koji lako mogu da vam istope helt. Asasini poput Zed-a i fajteri kao što je Yasuo ne vole kada upotrebite ovaj spel na njima. Obavezno aktivirajte magiju na samom početku borbe i gledajte da pogotite šampiona koji nanosi najviše demidža.
SMITE
Smajt je magija koju isključivo koriste šampioni koji igraju u džungli. Smajt nanosi demidž monsterima i minjonima a takođe vas i hiluje. Kada ubijete četri velika monstera, magiju možete trajno pretvoriti u Challenging Smite (crveni – protivnik na koga bacite manje vam nanosi demidža) ili Chilling Smite (plavi – neprijatelj za 20% sporiji a vi brži za istu vrednost).
Biranje pravih Samoner magija
Biranje odgovarajućih magija se svodi na analiziranje sastava oba tima. Potrebno je da znate koje su dobre strane vašeg tima i na šta će protivnik da se fokusira. Najvažnija svrha samoner magija je da vam pomogne dok ste u lejn fazi. Proučite ko su vam protivnici u lejnu da bi mogli da predvidite šta planiraju. Pokvarite njihove planove biranjem idealnog samoner spela koji će vas zaštititi ili ubiti protivnika. Obavezno prvo isprobajte kako magije funkcionišu u prektis modu. Ovo će vam pomoći da dobijete bolje razumevanje kada i kako koristite samoner magije i ređe ćete praviti greške.