Riot Games je relativno skoro izbacio iz League of Legends: Wild Rift mobe smanjenje kuldaunova i predstavio Ability Haste. Šta ova mehanika zapravo radi i kako je možete iskoristiti da zasujete protivnika magijama?
Kompanija se za isti korak odlučila i u League of Legends PC izdanju kada su pre nekoliko ažuriranja i tamo predstavili isti koncept. Štaviše, granica od 40% smanjenja kuldaunova ne nalazi se više ni u jednoj verziji League of Legends-a. Ability Haste (AH kratko) je statistika u League of Legends: Wild Rift-u, koja smanjuje kuldaunove magija, ili vreme za koje određeni šampion može baciti ponovo istu magiju.
Ability Haste možete dobiti putem ajtema, plavog bafa (Blue Sentinel) ili runa (Hunter-Genius). Mehanika kontroliše i različite kuldaunove kao što je magiju šampiona poput Blitzkrenkovog Rocket Grab-a, različitih ajtema koje skupite a mogu biti Guardian Angel ili Quicksilver Enchant. AH takođe utiče i na magije koje birate pre početka meča poput Flash-a. Ako bi pojednostavili stvari, Ability Haste bi objasnili kao pojačavanje brzine udarca za magije.
Baš kao što pomoću bržeg udarca možete više puta udariti za manje vremena, na sličan način, ako imate veći Ability Haste, znači da ćete za kratko vreme moći da bacite dosta magija. Profesionalni igrači su odradili već za nas proračune, tako da možemo videti koliko Ability Haste poena nam procentualno smanjuje kuldaunove.
- 10 – 9% CDR (Cooldown Reduction)
- 20 – 17% CDR
- 30 – 23% CDR
- 40 – 29% CDR
- 50 – 33% CDR
- 60 – 37% CDR
- 70 – 41% CDR
- 80 – 44% CDR
- 90 – 47% CDR
- 100 – 50% CDR
Ne zaboravite da je teško doći do cifre od 100 ukoliko ne napravite pravu kombinaciju runa, ajtema, plavih bafova, bafova od zmajeva i drugih izvora. Prema Riot-u nemate nikakva ograničenja dokle možete da nadograđujete Ability Haste, a sa 100 ćete neverovatno prepoloviti kuldaunove svojih magija što ranije u igri nije bilo moguće. Jedno se pitanje ipak nameće. Kako prebaciti magičnu cifru od 100?