Prethodnih nedelja mnogi uticajni ljudi iz gejming sveta, kao i same organizacije borile su se na ”aukciji”, koju je napravila popularna igra Fall Guys. Pobednik site bi dobio priliku da dobije svoj skin u igri, a sav novac bi bio doniran u dobrotvorne svrhe. Na samom kraju, četiri strane su se sakupile kako bi zajedno donirali 1,000,000 dolara, a svako će uskoro dobiti svoj skin.
Na svom tviteru, 17. avgusta, Fall Guys je najavio ”Battle of the Brands”, gde bi se razni brendovi borili da dobiju svoje mesto u igri, a pritom bi sav novac išao za Special Effect, organizaciju iz Velike Britanije koja pomaže deci sa fizičkim invaliditetom.
Pobednik bi dobio svoj autfit u video igri, koja je postala pravi hit prošlog meseca. Mnoge gejming organizacije su se borile, youtuberi, pa čak i kompanije. Poslednju ponudu pre ove poslao FG Teev, koji je ponudio $510,000. Ipak, nakon par dana tišine, najpoznatiji strimer na svetu Ninja, čuveni Youtuber Mr.Beast, najpopularnija gejming organizacija na svetu G2 i video igra AimLab su se udružili sa zajedničkom ponudom od 1,000,000 dolara.
U svakom slučaju jedan fantastičan projekat sa prelepim ciljem. Možda će developeri morati malo više da rade, pošto će sve četiri strane dobiti svoj skin, ali mislim da to neće biti problem kada je u pitanju jedan ovakav podvig.
🏆 BIDDING IS FINISHED 🏆
THE WINNERS ARE:@G2esports @Ninja @AimLab @MrBeastYT
With a combined donation of $1,000,000 for @SpecialEffect
Probably the spiciest team up since The Avengers??????https://t.co/Q2G3h9UyDh
— Fall Guys 👑 (@FallGuysGame) August 31, 2020