Riot Games je najavio partnerstvo sa Spotify-em, koji je na taj način postao ekskluzivni audio striming partner League of Legends esports-a. Ovo višegodišnje partnerstvo biće usredsređeno na tri League of Legends međunarodna događaja: Mid-Season Invitational, All Star Event i naravno Worlds šampionata.
Muzika je godinama jedna od krucijalnih promotivnih strategija Riot Games-a, a godišnja himna svetskog prvenstva je postala izvor uzbuđenja mnogih fanova. K’Pop pesma K-DA iz 2018-te je do sada postigla najznačajniji uspeh, a ova tradicija traje još od 2014-te.
Spotify će lansirati novi muzički centar koncentrisan na LoL esports scenu sa odabranim plejlistama, pomoći u razvoju podkast serijala koji prati esport dešavanja i kreirati ‘’behind-the-scenes’’ emisiju, koja će približiti proces razvoja ovogodišnje svetske himne. Spotify i Overwatch League su se udružili 2018-te sa pet odabranih plejlista, ali ovo novo partnerstvo će definitivno otići korak dalje.
”Muzika je postala sastavni deo našeg sporta i igre, zbog čega smo uzbuđeni što sarađujemo sa Spotify-om, i što ćemo našim fanovima obezbediti još jednu platformu na kojoj će moći da uživaju u novom obliku League of Legends esporta,” izjavio je šef globalnog esport partnerstva u Riot Games-u, Naz Aletaha.
Pored novog sadržaja, Spotify će takođe postati sponzor svakog petog meča na turniru, što će ovakav uzbudljiv događaj učiniti još većim.