Telekomunikacione kompanije predstavljaju jedan od najstarijih tipova sponzora na polju esporta, uz naravno proizvođače računarskih periferija i drugih “endemskih” kompanija, koje su prirodni deo esport ekosistema.
Fanovi popularne kineske esport organizacije Royal Never Give-Up (RNG) će sada dobiti jedinstvenu priliku da nose pametne telefone brendirane po njihovom omiljlenom LoL sastavu, zajedno sa autentičnim potpisima njihovih igrača.
Ovo je rezultat partnerstva koje je RNG sklopio sa kompanijom Hongmo, proizvođačem mobilnih telefona u vlasništvu kineskog telekomunikacionog giganta Nubia.
Ovaj ugovor je sklopljen na proslavi šest godina RNG-a u LPL, a ceo događaj je priređen u okviru RNG Beijing Esports Center, odnosno u specijalnoj esport areni ove organizacije, gde njihovi timovi igraju na domaćem terenu.
RNG tako nastavlja da gradi snažan sponzorski fond, koji čini 11 veoma jakih kompanija, kao što su KFC, Mercedes-Benz, LYNX, Dongpeng Drinks, Doritos, Logitech, HP i drugi.
Nedavno je i njihov igrač Uzi bio rame uz rame sa Lebronom Džejmsom u novoj Nike kampanji.