Poznati kineski esport sastav Royal Never Give Up (RNG) je ovih dana potpisao novi sponzorski ugovor, i to sa svetski poznatim lancem brze hrane KFC.
Kentucky Fried Chicken i Royal Never Give Up su potpisali jednogodišnji ugovor koji uključuje logo KFC-a na dresovima i jaknama tima, kao i prisustvo na socijalnim mrežama, strimovima i sajtu tima, ali za sada nema potvrde da li će se KFC naći i na reklamama u okviru zvanične esport arene tima koja se nalazi u Pekingu.
Ugovor uključuje i standardne zajedničke akcije i promocije preko igrača i KFC lokacija u Kini, ali nije otkriveno koliko ovaj ugovor vredi finansijski.
RNG nam je najpoznatiji po svom League of Legends sastavu, no ova organizacija takođe ima timove i u igrama FIFA Online i PUBG, te veoma popularnim mobilnim naslovima Honor of Kings i Clash Royale, koje su neverovatno popularne u Kini i čine značajan deo tržišta video igara u Kini, i sve više postaju i značajan deo esport scene