U petak nam je najavljen dugo očekivani rework za svima voljenog Raynora, kao i za gospodara greha, Azmodana.
I dok nam se jako sviđa ono što su uradili sa Raynorom, čini nam se da je pravac u kome vode Azmodana ne baš sjajan, jer nekako od njega umesto “gospodara armija pakla” koji je mastermind po celoj mapi, sada prave još jednog Team Fight magea.
Ipak ostaje nam da testiramo i sami ove promeme, pre nego što donesemo konačan sud. Rework za ova dva heroja je sada stigao na PTR za testiranje, a pored njih tu je još par sitnih izmena na herojima, kao i par battleground promena.
Za Chromie sitna, ali značajna promena, od sada će Melee heroji koji vide njen Time Trap, moći da ga unište Basic Attackom, bez da se on aktivira, kao što je do sada bilo.
Amazonka Cassia je veoma značajan buff na njenom Blinding Light (W), koji je do sada kastovao Blind na 2 sekunde neprijateljima, sada će dodatno nanositi i 50 damage (+4% po levelu), što deluje malo, ali će sasvim sigurno značajno pomoći Kasiji, jer daje ovom abilitiju dodatnu funkcionalnost.
Na kraju, i Alex je dobila veoma zanimljiv i preko potreban buff na njenog drugom Heroicu, Life-Binder (R). Sada će, pored onoga što već radi, takođe unapred lečiti oba heroja za po 100HP (+4% po levelu) po sekundi dok se kastuje, odnosno dve sekunde, što će bar malo pomoći ovom Heroicu, ali će i dalje Cleansing Flame, sigurni smo, biti miljama bolji izbor, prosto zato što je jednostavno efikasniji u mnogo čemu (heal, damage, escape, pseudo global…), pa u krajnjem slučaju i zato što izgleda bolje i zabavniji je za igranje.
Konjica, nagrada za objektive na Alterac Pass, sada će imati fiksnih 10% damage bosnusa, odnosno neće se povećavati sa svakim novim objektivom, što ima za cilj da malo smanji snowball efekat ove mape, ali videćemo da li će to biti dovoljno, jer i dalje mislimo da sami Generalni( Core mape), trebaju da se značajno ojačaju. Takođe, i Ice Giants bossevi na mapi su malo izmenjeni, napadaju 30% sporije, ali imaju znatno veći damage.
Još jedna snowball mapa je dobila izmene, Braxis Holdout. Početni set Zergova (onaj osnovvni, pre nego što uopšte krenete da “punite” talas) će sada biti znatno jači nego ranije, kako bi se balansirala snaga Zergova na obe strane. Takođe, Beacon će sada prestati da puni odmah ukoliko se i protivnički heroj nađe na polju, a ne kao do sada da moramo da isteramo heroja, i zatim da spustimo na pola “vlasništvo” nad Beaconom.
Ove i ostale promene možete videti na zvaničnoj Patch Notes listi, prateći ovaj link.