Zbog velikog interesovanja za trenutni događaj, World of Tanks serveri su preomterećeni.
Svaka partija borbe protiv Levijatana zahteva od servera da vodi 15 botova, protiv 7 igrača. Kada to pomnožite sa velikim broje igrača koji trenutno igraju PvE, dolazimo do ogromnog broja botova koje server mora konstantno da vodi. To je poruzrokovalo preoterećene WoT servera i velike redov čekanje na PvE partiju, barem na početku događaja. Da bi smanjili opterećenje servera i vreme čekanje, Wargaming je zamrzo Clan Wars, napadade na Stronghold i ratne igre tokom trajanje bitke protiv Levijatana. Iskreno mislimo da je čuvar kapije tu umešao svoje prste da bi imao više ljudi za odbranu kapije.
Personalne misije, koje su bile izrešetane raznim problemima od izlaska poslednjeg patcha, su zamrznute zbog nepredviđenog buga i ostaće zamrznute dok se problem ne bude rešio.
Većina ovih problema će se rezrešiti kada prođe trenutni događaj, a do tada nam ostaje da branimo kapiju i ne puštamo Levijatana da prođe!