Prošao je samo jedan dan od izlaska redizajniranog Dust 2, a igrači su već pronašli dosta bagova, problema, kao i loših odluka kreatora mape.
Counter-Strike od pamtiveka ima probleme sa granatama, stvari su se drastično poboljšale sa Global Offensive verzijom, ali i dalje nisu savršene. Odmah nakon objavljivanja mape, igrači su brže-bolje ponovo počeli da traše mane u radu Valve dizajnera, i pronašli su ih.
Poznati Molotov koktel koji bacate iz CT baze za zaustavljanje prodora terora preko kratkog nije izostao ni ovog puta. Na prošloj verziji mape ste Molotov bacali na lampu, ovoga puta je to u blizini jednog stuba. Vatra će tu početi da gori, ali će “nekako” proći kroz zid, a plamen će zahvatiti igrače na kratkom, čak iako se tu i ne vidi!
Na poziciji dugog, čak i ako ne vidite fleš, on će vas flešovati. Naime, fleš pada iza garaže ali će vaš ekran svakako biti beo. Ipak, ovaj bag verovatno neće naći primenu u mečevima, za razliku od prvog koji se može koristiti u određenim situacijama.
Tu su i primedbe na račun izgleda nekih tekstura, koji tokom igre stvarno mogu zadavati probleme. Recimo, na poziciji kratkog, zid ima jednu šaru i prekidač koji iz ugla CT igrača koji sa mida čuva kratko mogu izgledati kao protivničke glave.
Dizajneri verovatno nisu razmišljali o tome, već su hteli da mapu naprave što realnije, sa dosta detalja, ali je to ovoga puta napravilo problem.
Nešto bliže A sajtu, T strana opet može da zavara CT stranu. Opet se radi o zidu, ovoga puta o njegovoj boji, koja je gotovo ista sa bojom novih karaktera u igri. Iako je na slici zid išaran i krvlju, jasno se vidi (ili se ne vidi :)) da se teror gotovo stapa sa pozadinom, dok se kaunter-terorista vidi jasno.
Opet mid-kratko pozicija. Na x-box kutiju ste mogli da skočite i sa strane bliže duplim vratima, u novoj verziji je to izgubljeno, pa će CT strani trebalo nekoliko sekundi više za ritejk A sajta.
U blizini nje, još jedan novitet. Zid u loveru, odnosno donjem tunelu je primetno “bušniji”, gotovo kao iz 1.6 dana, pa ćete sada lakše ubiti protivnika koji stoji sa leve i desne strane ulaza u donji tunel.
I za kraj, novitet koji ne stvara nikakve probleme, ali smo ga odmah primetili. Čuveni AWP grafit u T bazi, koji je fnatic zaslužio koriteći 4 snajpera je izgubljen sa novim dizajnom.
Podsećamo, o ovom, i drugim simbolima, smo pisali u priči o grafitima. Istina je da je mapa redizajnirana, promenjena, ali mišljenja smo da je taj grafit trebao da ostane netaknut, poput onog fribergovog na Infernu.