Kao što smo i navikli, esport raste iz dana u dan, pa se tako i broj kompanija koje ulažu u esport povećava svakodnevno. U proteklih par dana dve esport organizacije dobile su nove sponzore. U pitanju su kineski Edward Gaming i američki CLG.
Jedna od najtrofejnijih kineskih LoL organizacija, Edward Gaming, potpisala je sponzorski ugovor sa kompanijom Džilet (Gillette). Džiletu je ovo prva esport ekipa kojoj će oni biti sponzor. Dosad su oni bili sponzori samo sportskim ekipama kao što su fudbalski klub Barselona i tim američkog fubala New England Patriots. Pored EDG-a, Gillette je sponzor i legendi ove igre Enrikeu “xPeke” Cedenjo-Martinezu.
Još jedan brend ulazi u vode esporta. Ovoga puta je to neko malo manje popularniji od Džileta, ali definitivno nije za zapostavljanje.
Naime, američka esports organizacija CLG sklopila je sponzorski ugovor sa energetskim pićem 5-Hour Energy. Ovo nije prvo energetsko piće koje postaje sponzor LoL ekipi, podsećamo da je najpopularnije energetsko piće na svetu, Red Bull, prošle godine postalo zvanični sponzor TSM-a, koji u svom gejming hausu imaju frižider ispunjen upravo Red Bullom. Još jedan od dodataka ovog sponzorstva, jeste da se od danas, gejming house u kojem igra CLG zove 5-Hour Energy House.
Svakim danom sve više kompanija postaje deo esporta, što nam pokazuje koliko esport zapravo raste.