Andrej ‘Meddler’ van Roon, jedan od glavnih Riot gejm dizajnera, govorio je danas o promenama koje će se odnositi na način igranja i balansiranje čempiona, džungle, masterisa i predmeta.
Džungla
S obzirom da je snaga i uticaj džanglera na mečeve trenutno ogromna u odnosu na ostale uloge, Riot planira da smanji iskustvo (exp) od miniona u džungli kao i da smanji izdržljivost džanglera kako bi ih primorao da češće idu u bazu i tako rastereti druge lejnove od prečestih gankova.
Suport
Riot namerava da prilagodi iskustvo (exp) koje suportovi dobijaju na lejnu. Oni smatraju da nije dobro kada se suport nađe u situaciji da zaostaje samo zato što je otišao da warduje ili gankuje drugi lejn. Drugačiji način distribucije iskustva među suportovima koji planiraju da primene bi mogao da doprinese većom fleksibilnošću klase. Ova promena bi otvorila mogućnost da se suport uloga igra drugačije u odnosu na sadašnje stanje, gde su suportovi uglavnom „zakovani“ za bot lejn uz kratke izlete kako bi postavili ward. Ukoliko bi Riot odlučio da ovu promenu učini malo drastičnijom (što ne verujem da će biti slučaj, ali možemo da se nadamo), u skorijoj budućnosti bi mogli da vidimo sasvim drugačiji koncept bot lejna koji je već sada uzdrman zbog premalog uticaja koji AD keriji imaju na meč. Zamislite svet u kojem bot postane solo lejn, a suportovi imaju fleksibilnu ulogu popunjavanja bilo kojeg solo lejna ili roamovanja po mapi kao što je slučaj u Doti.
Wardovi
Više nećete morati da brinete da li ćete uspeti da last hitujete ward kako bi dobili gold. Najverovatnije će promeniti tako da gold bude ravnomerno raspoređen između svih koji su učestvovali u otkrivanju i uništavanju warda.
Redemption, Locket i drugi itemi
Redemption i Locket će biti nerfovani, obzirom da su postali nezaobilazni izbor svih suportova. Najverovatnije će biti smanjen Redemption heal i dmg koji apsorbuje Locket shield, kao i njegovo trajanje. Očekivano je da buff dobiju Ardent Censer, Eye of Equinox i itemi koji se prave iz Chalice of harmony.
Courage of the Colossus
Ovaj masteri je, iako nedavno nerfovan, još uvek prejak i favorizuje čempione koji mogu da ga iskoriste do punog potencijala. Ovo ima veliki uticaj na metu i čempione koji se igraju, kao i iteme. Riot planira da Colossus masteri opet nerfuje i pokuša da ga prilagodi većem broju čempiona.
Biljke u džungli
Planirano je da se odloži vreme stvaranja Honeyfruit biljke (koja ostavlja voćkice koje leče), kako bi se smanjio sustain džanglera. Ovo će takođe uticati da solo lejneri ne mogu da stvore veliku prednost tako što se, nakon razmena udaraca u početnim fazama meča, u potpunosti izleče korišćenjem ove biljke.
Rift Herald
Iako je Riot izjavio da im sviđa koncept jednokratnog objektiva koji ne predstavlja prioritet u svakom meču, trenutno, Rift Herald nema dovoljan uticaj na partije da bi opravdao svoje postojanje. Oni planiraju da ga u toku ove polusezone poprave, zamene ili čak izbrišu ukoliko ne budu uspeli da mu namene adekvatnu ulogu.
Surrender od 15. minuta
Zbog velikog broja partija u kojima je pitanje pobednika već rešeno u ranim fazama meča, Riot želi da smanji minimalno vreme opcije za predaju meča sa 20 na 15 minuta. Ovo će vam sačuvati živce u situacijama kada znate da je gubitak neizbežan, a imate još nekoliko minuta do 20. minuta i morate da čekate i gledate kako protivnici vas i vaš tim ubijaju iznova i iznova.
Na ovom linku možete videti kompletan post Meddlera u kojem govori o predstojećim promenama za tekuću sezonu.