StarCraft Remastered je izašao prošlog leta i pokupio je veliku pažnju, ali se nakon toga nekako ponovo sveo na Južnu Koreju, gde je Brood War oduvek i bio popularan, i nikada to nije prestajao da bude.
Ipak, “Classic” odeljenje u Blizzardu ne planira da stane sa aktivnom podrškom ovom vanvremenskom klasiku, pa tako ne samo što smo videli najavu nove velike lige, već i kroz zakrpe redovno dobijamo poboljšanje kvaliteta igre.
Ovo se pre svega tiče poboljašnja kvaliteta konekcije i generalno tehničkih stvari kako bi iskustvo igranja onlajn načinilo što je moguće boljim i kvalitetnijim za sve igrače.
U najnovijem Developer Update videu konačno vidimo najavu za novi i poboljšani ranked i mmr sistem, koji će pokupiti dosta od StarCraft 2 ladera, ali i puno toga se radi kako bi sam kvalitet konekcije i veze bio pobošljan, pa će tako sada igra prioritizovati igrače koji su fizički bliži jedni drugom kada vam traži protivnika onlajn, kako bi se smanjio ping.
Sve ovo i još puno toga, nam stiže u patchu 1.22, a o tome nam govori vodeći softver inženjer u StarCraft timu, Grant Dejvis.