Konačno su najavljene izmene koje ćemo videti u balansu Hearthstonea, a koje stižu nakon što se završe plej-of turniri za prolećni šampionat, negde početkom juna.
Očekivano, balans izmene, preciznije rečeno nerfove, su popile sve karte koje su smatrane gorućim problemima u igri, ali su neke ipak ostale netaknute.
Što se Wilda tiče, nerf je je dobila karta Naga Sea Witch, zbog koje je jedan Redditor čak plaćao reklamu kako bi skrenuo pažnju na problem. Njena cena sada skače sa 5 na čak 8 mana, što će znatno otežati kombo akcije sa Giant kartama, odnosno to da u petom potezu napunite tablu Giant minionima, i samim tim, daće mnogo više prostora protivnicima da odgovore na to.
I Spiteful Summoner, jedna od trenutno najomraženijih karata, je takođe popila nerf, cena joj je povećana sa 6 na 7 mana. Iskreno, nismo sigurni da li je to dovoljno, jer će protivnici i dalje dobijati 12/12 ili 8/8 minione na prevaru relativno rano, tako da ćemo morati da vidimo kako će se ovo odraziti na igru i da li je dovoljno da ubije Spiteful špilove.
Nerf stiže i za Dark Pact, koji je bio izuzetno moćna karta i vraćala je neverovatnu količinu Healtha i uz sve to zapravo imala pozitivan efekat na kombo akcije u Warlocku, jer je “aktivirala” Cube i Lakeja. Cena i efekat ostaju isti, ali je sada Heal mnogo manji, pa će protivnicima biti nešto lakše da burstuju Warlocka pre nego što uspe da uspostavi kontrolu.
Kad smo kod lakeja, i on je dobio nerf. Possessed Lackey će sada koštati šest mana, što mislimo da je sasvim razumno povećanje i da će kartu dovesti na potreban nivo balansa. Imajte na umu da je ovo nerf koji će otvoriti i više prostora za dobre Demone, jer Possessed Lackey na neki način i ograničava prostor za dizajn Demon karata.
Call to Arms je konačno dobio nerf, to je ono što smo želeli jako dugo da vidimo. Povećana mu je cena sa 4 na 5 mana. Ovo ne samo da će kartu učiniti manje agresivnom, već će je i izbactii iz “Even” Paladina, a u Odd Paladinu možete da igrate samo 1 mana minione, ne i dva mana minione, tako da je ovo veoma dobar nerf.
Na kraju, i ponovo oživeli The Caverns Below dobija nerf, ovoga puta nije povećan uslov, već oslabljen efekat. Umesto 5/5, sada će minioni biti 4/4 jednom kada ostvarite Quest i odigrate nagradu. Ovo bi trebalo da učini špil i dalje jakim protiv izuzetno sporih Control špilova, ali bi trebalo da otvori prostora Midrange i manje sporim špilovima, koji nisu aggro, da mogu da adekvatno odgovore na Quest Roguea čak i kada odigra kvest.
To su sve izmene, koje možete videti i na slikama ispod. Kako vam se čine?