Poslednji HotS video nam otkriva neke interesantane informacije koje se tiču bliske budućnosti ove popularne Blizzardove Mobe.
Ono što je Blizzard najavio još tokom BlizzCona, sada polako ulazi u ritam, a to je nešto sporije izdavanje samih heroja i veći akcenat na drugom sadržaju kako bi i on dobio trenutak da “zasija”.
Tako smo imali Mecha temu, sa tri sjajna Mecha skina koja su pratila rework Tyraela i tako nešto možemo očekivati u budućnost na ovaj ili slični način.
Ono što smo u samom videu otkrili jesu koja tri heroja će proći kroz tretman “osvežavannja”, i na žalost mnogih koji su želeli Raynoara ili Chena, to ipak neće biti oni, već Sonya i Medivh.
Kod Sonje ne žele da menjaju njen “core” gejmplej, već žele da prošire raznovrnost u talentima i mogućnostima za drugačije buildove jer smatraju da je sada previše okrenuta ka jednom specifičnom buildu.
Mnogo zanimljivije deluju promene koje očekuju Medivha. Ultra popularni talenat Master’s Touch će sada postati ugrađen u osnovnu osobinu, baš kao i Force of Will, dok će Medivh biti rebalansiran na nekim drugim poljima, jer developeri smatraju da je dobar Medivh jedna od najfrustrirajućih stvari za igrati protiv, pa žele da otvore više prostora za counter-play i pri tome ne učiniti Medivha ništa manje zabavnim.
Pored ovo dvoje, promene će u prvoj polovini godine dobiti i Lunara, i to specifično kada je u pitanju Wisp, jer se slažu sa igračima da Wisp nije baš najzabavniji i korisan ability, pa trenutno razmišljaju da razviju čitavo stablo talenata samo za Wispa.
Konačno se pomenuta i nesrećna Hanamura, koja bi trebalo uskoro da se vrati u igru reworkovana, i trenutna glavana promena je to što će umesto gomile payloada za vas i protivnički tim, sada postojati samo jedan neutralni koji guraju oba tima. Isto tako, na novoj Hanamuri će moći da se napada Core i “regulano”, odnosno neće biti zaštićen kao na staroj verziji.
O ovim i ostalim promenana koje nas očekuju u narednih par meseci, možete poslušati u snimku ispod.