Očigledno postoje problemi u balansu For Honora dovoljno veliki da izazovu reakciju jednog od najvećih organizatora online turnira u ovoj igri – Major League Gaming je odlučio da privremeno spreči igrače da igraju sa Peacekeeper klasom na njihovim For Honor turnirima.
Pošto je matična kompanija Ubisoft za sada gluva na žalbe igračke populacije kojima je Reddit zatrpan, MLG je odreagovao na jedan od najkonstruktivnijih postova na njihovom forumu koji je predlagao da klasu privremeno banuju u naticanju dok se ne srede njeni balans problemi. (ko bi rekao da rejdžovanje i flejmovanje ne rade a da se isplati biti konstruktivan?)
Pošto je Peacekeeper postao obavezan u postavama gde se igra 4vs4, i igrati bez njega znači da osuđujete svoj tim na poraz, najjednostavnije rešenje je ukloniti ga za sve igrače i timove. Klasa ima jedne od najbržih udaraca u igri, a u svom Revenge mode je nezaustavljiva i radi previše štete protivnicima u odnosu na brzinu svojih napada.
Sa obzirom da je For Honor još uvek sveža igra razumljivo je da će postojati problemi sa balansiranjem ali u ovom slučaju čitava klasa je totalno van kontrole. Sa igračke tačke gledišta možemo samo da podržimo odluku MLG i čekamo na odgovor Ubisofta.
Video ispod pokazuje šta možete da postignete u For Honor samo kontinuirano ponavljajući “Light Attack” na Peacekeeper klasi, protivnici mogu da se brane ili pokušaju da budu ofanzivni i umru.