Viktor Kišlji, prvi čovek Wargaminga i kreator World of Tanks, je u intervju priznao kako su pre tri godine kao kompanija bili arogantni i nisu dovoljno slušali šta igrači žele a kako sada ponovo pokušavaju da vrate fokus na WoT franšizu i da je više približe očekivanjima igrača.
U razgovoru za Polygon Viktor tokom nedavno održanog GDC-a u San Francisku priznao da su bili malo arogantni i da su mislili da sve sami znaju šta igrači žele. I to se pretvorilo u to da je kompanija udarila glavom o zid u nekom momentu, pre svega misleći na nesuđeni Rubicon, 10.0 patch za World of tanks. Za one koji se ne sećaju taj patch je donosio vrlo malo novog, ali i sistem gde ste mogli za zlato da kupite ambleme za tenk koji bi vam trajno donosili prednost. Nastao je veliki haos oko toga, pre svega na Ruskom serveru, i na kraju je Wargaming u potpunosti odustao od ovih promena, a igra je i dan danas na verziji 9.17.1, dakle 10.0 nikada nije stigao. Viktor kaže da su u međuvremenu uveli dosta promena u sam tim ljudi koji radi WoT, način na koji se uvode novine (Sandbox server i slično), kao i više slušaju šta igrači žele.
Sam Viktor svaki dan igra pod svojim imenom na RU serveru, što je pomenuo i kada smo mi radili intervju s njime tokom The Grand finals 2016, i da mu to služi kako bi shvatio šta igrači misle. U tom smislu mu deluje da je sada sama atmosfera u igri mnogo bolja, tačnije mnogo manje ljudi ga psuje a više ima pozitivnih kritika i sugestija.
Viktor takođe naglašava da je greška bila što je on insistirao da timovi za World of Warships i World of Warplanes striktno prate filozofiju World of Tanks a to nije bilo baš uvek moguće. U tom smislu je sada timovima data mnogo veća sloboda za svaku od igara da razvijaju kako oni misle da treba. Ipak fokus celokupnog Wargaminga se opet okreće ka World of tanks u koji će biti uvedeno mnogo novih elemenata ove godine, o čemu smo već pisali.