Blizzard je ovih daba okačio specijalni klip na Heroes of the Storm Youtube kanalu koji nam pokazuje retrospektivu 2016. godine kada je ova Blizzardova MOBA u pitanju, a naš kolega forumaš SerbCommando je na RUR forumu taksativno nabrojao šta je sve to stiglo u HotS prošle godine, i kada pogledamo ovu listu, vidimo da je Blizzard zaista uradio mnogo za igru:
– 16 novih heroja (Greymane, Li-Ming, Xul…)
– 24 hero reworka
– 49 novih skinova
– 4 legendary skina
– 26 novih mountova
– 2 nove mape (Braxis Holdout i Warhead Junction)
– 1 reworkovana mapa (Haunted Mines)
– 1 ARAM mapa (Lost Cavern)
– Kompletno redizajniran izgled draft screena
– Brojna unapređenja drafta (banovi, sortiranje heroja, omiljeni heroji, kucanjem imena heroja u chatu postaje link kao sugestija za vaše saigrače)
– Krenula je prva sezona Hero League i Team League (sezone traju oko 3 meseca).
– Novi sistem, Bronze – Grandmaster (top 200 igrača u regionu su GM, leaderboard se updatuje jednom dnevno).
– Nagrade u obliku golda, sezonskog mounta i portreta na kraju svake sezone.
– Potrebno 14 heroja, lvl 5 i više, računaju se i heroji u besplatnoj rotaciji.
– Silenced igrači su banovani iz HL do isteka silence.
– Od treće sezone HL je moguće igrati jedino solo, dok je TL party od 2/3/5 igrača (ovo je trenutno samo u eksperimentalnoj fazi).
– Unranked Draft
– Matchmaking u QM vodi računa o klasama pa ako jedna ekipa nema healera ili warriora, nece ga imati ni druga. Takođe, sada je mala šansa da se dobije vise od 2 warriora i 2 healera u jednoj ekipi, kao i da ekipa sastavljena od solo q i duo q bude spojena sa full 5 premade ekipom.
– Random Hero select, mozete birati određenu klasu ili random heroja iz favorites liste.
– Arena/Brawl mode
– Quest talenti
– Quick cast, per every Hero
– Vector targeting abilitiji
– Death Recap
– MVP i voting screen, chat sa saigračima posle partije
– Personalizovana statistika posle meca (“good job you did X damage while average…”)
– Razna vizuelna doterivanja (core je dobilo stitove koji kruze oko njega kao prikaz da je “protected”)
– Improved Visual Damage Numbers (crveni, ljubicasti, zeleni, critical…)
– Sve ikonice su updateovane (nema više starih warcraft 3 ikonica koje ne odgovaraju abilitijima)
– Muting Pings
– Ubačeni dodatni observer slotovi
– Komande /dance i /taunt se sada aktiviraju preko hotkey-a “num 1” i “num 2”
– Ubačen sat
– Unapređen gameplay.
– Veliki broj novih mehanika u igri kroz abilitije i talente (protected, taunt, parry, mind control, resurrect, fear…).
– Mount speed smanjen.
– Damage miniona prema strukturama značajno povećan.
– Katapulti uvek gađaju jezgro i stvaraju pritisak kada stignu do njega (ignorišu novi talas miniona koje jezgro spawnuje ispred njih).
– Fontane su dobile shield koji se obnavlja.
– Unapredjen try mode (ubacen boss, moguce je umesto Arthasa ubaciti nekog drugog heroja).