Pisali smo o novom heroju Monkey King, promenama u interfejsu i promenama na mapi. Danas vam prikazujemo najvažnije promene u mehanici Dota2 igre. Jedna od najvažnijih promena je napredovanje heroja i Hero Talent mehanika.
Napredovanje heroja
Svaki heroj je dobio seriju talenata (Hero Talents) koje mogu izabrati na 10/ 15/ 20/ 25. Ovi talenti na razne načine pomažu razvitku heroja. Na pomenutim nivoima, imaćete opciju da izaberete jedan od dva ponuđena talenta. Svaki heroj ima jedinstven set talenata.
Dodatakom Hero Talent mehanike, eliminisana je mogućnost da se unapređuju atributi. Takođe nivoi kada se dobija sledeći nivo ultimativne magije su promenjeni. Prvi nivo ultimate je i dalje na 6 novou, dok ćete drugi dobiti mogućnost da unapredite na 12 a treći na 18 nivou.
Dobijanje nivoa je znatno ubrzano. Iskustvo potrebno za 12 nivo iznosi kao pređašnje potrebno za nivo 11. Nivo 18 zahteva iskustvo koje je do sada bilo potrebno za 16 nivo, dok 25 nivo dostižete sa istim iskustvom koje je bilo nekada potrebno za 23 nivo.
Root mehanika
Uvedena je Root mehanika koja onemogućava sledeće veštine kretanja: Burrow Strike, Waveform, Blink Strike, Phantom Strike, Reality Rift, Pounce, Skewer, Ball Lightning, Timber Chain, Rolling Boulder, Icarus Dive, Leap, Poof, i Time Walk.
Dispel mehanika
Dispel mehanika je standardizovana. U tekstu ispod magije sada stoji da li je ta magija “Undispellable”, “Dispellable” ili “Dispellable only by Strong Dispels”. Prateći ove promene, magije koje su do sada skidale druge magije imaju u opisu svoj tip – “Basic Dispel” ili “Strong Dispel”.
Magije koje je do sada bilo nemoguće odstraniti – Soul Catcher, Stampede slow, Recall, Windrun, Rocket Barrage, Howl, i Sprint, su sada podložne dispel efektu.
Cleave mehanika
Cleave se sada projektuje kao kupa u pravcu napada heroja mesto dosadašnjeg kruga čije su ivice počinjale ispred jedinice koja napada. Početni radijus je uvek isti – 150, dok distanca i završni radijus varira za relevantne veštine (Empower, Grow, Tidebringer, Great Cleave) i predmete (Battle Fury).
Iluzije
Novom zakrpom ublažena je Illusion Meta, koja je bila dominantna u prethodnoj verziji igre. U 7.00 verziji, iluzije koje su uništene donose zlato i nanose samo 50% štete zgradama i tornjevima. Iluzije više nemaju magic resistance bonuse kao što ni iluzije Dragon Knight heroja više nemaju Dragon Blood pasiv.
Ove promene će donekle smanjiti pojavljivanje Luna/ Alchemist/ Naga Siren + Shadow Demon kombinacije. Bonus zlato koje se ostvaruje uništavanjem iluzija nije toliko veliko da kompletno iskoreni ove draft strategije.
Ostale promene
Maksimalna brzina kretanja heroja je sa 520 povećana na 550.
Negiranje kripova iz staze od strane neutralnih kripova sada daje 50% iskustva mesto prethodnih 35%. Negiranje heroja daje 50% iskustva protivniku.
Golem Flaming Fists, Golem Permanent Immolation, Last Will, Boar’s Poison, Lycan Wolf Cripple, Necronomicon Archer Aura i Necronomicon Mana Break je sada moguće onesposobiti putem Break mehanike.
Magije koje daju flying vision su dobile smanjenje radijusa istog. Afektirane magije su: Unstable Concoction Throw (400->300), Wild Axes (500->350), Spirits impact (300->150), Chain Frost (1000->800), Sprout (1000->750), Sacred Arrow (650->500), Illusory Orb (800->550), Stifling Dagger (600->450), Concussive Shot (400->300) i Static Remnant (600->500)