Na BlizzConu je ove godine pored novog heroja Sombre (za koju su praktično svi znali), zvanično predstavljen i novi takmičarski koncept koji će biti deo Overwatch eSports sistema u narednoj godini, pod imenom Overwatch League.
Ovo je do sada najozbiljniji esports poduhvat koji Blizzard preduzima i rezultat je njihove kupovine MLG i osnivanja Blizzard eSports ćerke kompanije.
Overwatch League spaja Blizzardovo iskustvo u organizovanju esports događaja sa sistemima tradicionalnih sportova, kako bi napravio originalni sistem, koji najviše odgovara Overwatchu.
Ideja lige je da se u velikim gradovima širom sveta, iz regiona Severne i Južne Amerike, Evrope, Kine, Južne Koreje i Azija-Pacifik oblasti, formiraju veliki Overwatch sastavi koji će participirati u ovom takmičenju. Vlasnici timova bi imali aktivno učešće u razvoju strukture lige i uloge timova u njoj, dok bi igrači zajedno sa vlasnicima imali ravnopravan udeo u finansijskom dobitku lige.
Blizzard naglašava da im je stabilnost timova i igrača jako važna, zato će timovi koji uspeju da prođu prijave imati garantovano mesto u takmičenju i punu podršku, dok će igrači biti zaštićeni ugovorima i imati pune plate i ostale benificije i bonuse.
Pre nego što počne sezona lige, Blizzard će pozvati selektovane igrače da se bore i pokažu da su najbolji među najboljima i da zatim medijskom podrškom napravi od njih zvezde koje će biti prepoznatljive na Overwatch esports sceni (nama ovo deluje malo forsirano i veštački, ali ćemo videti).
Kada se svi timovi formiraju, krenuće sezona i svi mečevi će se igrati na lan događajima pred uživo publikom, baš kao i plej-of završnica. Blizzard će kroz svaku fazu takmičenja maksimalno pratiti statistike i rezultate svih timova i igrača, i njihove profile i priče kačiti onlajn, kako bi fanovi mogli lako da prate i znaju sve o svojim favoritima.
Ideja na papiru izgleda detaljno i dobro razrađeno, ali videćemo kako će se ostvariti u praksi.