Hanamura je mapa koja predstavlja selo u Japanu. Hanamura je selo iz koje je potekao Shimada klan ninži, koji je tokom vekova postao kriminalna organizacija. Kako su okolni gradovi rasli, Hanamura je postala opština u većem gradu.
Hanamura je Assault tip mape i predstavlja jedan od najvećih izazova za napadački tim. Odbrana na ovoj mapi je fokusirana, tako da nema mnogo rasplinjavanja kada je u pitanju koju tačku prilaza braniti.
Momentum je vrlo važan za ovu mapu, jer iako je egzekucija napada na ovoj mapi jako teška, ako odbrana nije fokusirana i ne ume da konsoliduje redove, ona može biti završena za dva minuta.
Odbrana prve tačke na Hanamuri se svodi na kontrolisanje protoka protivnika kroz velika dupla vrata koja su ulaz ka dvorištu i kući sa velikim zvonom. Napadački tim ima limitirane opcije za proboj. Ne postoji način da se flenkuje ulaz u dvorište a da odbrana ne primeti lukavog napadača u tom pokušaju. Čak i ako napadački flenker prođe, on se jedno kratko vreme nalazi na otvorenom prostoru gde može biti eliminisan od strane odbrane. Odbrana, sem velikih duplih vrata, treba da obraća pažnju na gornji desni i levi deo tih vrata. Desni deo je opasaniji, jer protivnik odatle, može produžiti stepeništem ili terasom i doći u poziciju da sa desne strane uđe na kontrolnu tačku sa zvonom.
Levi gornji deo vrata, predstavlja snajpersku poziciju ili poziciju za Pharu, ali ne bi trebala da predstavlja veliki problem za odbranu, jer ako se jedan od oviih heroja predugo zadrži na ovom mestu, vrlo je verovatno da će ga odbrana počistiti sa tog mesta.
Reinhard je obavezan za ovu tačku, a i za celu mapu, na obe strane. Bez njegovog štita napadači ne mogu da dođu u poziciju da nekog eliminišu iz odbrane, bez da ih pokupi salvo raznoraznih projektila koji lete kroz dupla vrata.
Zarija je takođe obavezan izbor za obe strane. Kada znate da vatra dolazi samo iz jednog pravca, jednostavno je napuniti svoju plazma pušku korišćenjem štita na sebi ili saigraču kada prikupljate informacije šta je sa druge strane vrata.
Proboj ove velike kapije trebao bi da se desi u momentu kada napadač ima brojčanu prednost. Lucio bi trebao da celom timu da ubrzanje, a zatim pod okriljem Reinhardtovog štita svi zajedno odkaskaju do dogovorenog mesta.
Napad ima mogućnost da napadne direktno kroz dvorište ili kroz zgradu sa desne strane, gde ostvaruju visinsku prednost i čiste istu od Torbjorn skalamerija, snajpera i Simetrinih fenova za kosu.
Frontalni napad ima svoje prednosti. Anino bustovanje Reinhardta ili nekog od DPS heroja, uz Luciovo ubrzanje, može brzo dovesti napadača do zvona u kući gde Torbjorn i Simetra postaju kompletno beskorisni, i vlasništvo tačke će najverovatnije biti rešeno Reaper i Mcree herojima uz manično Reinhardtovo mahanje čekića. Obavezno, u napadu, koristite timskog flenkera da pronađete mogući Simetrin teleport, jer konstantan priliv neprijatelja na ovu tačku se, uglavnom, ne završi dobro.
Jedna od zanimljivih taktika za prvu, a bogami i drugu tačku, je korišćenje Mei za postavljanje ledenog zida na duplim vratima i preciznim deljenjem napadačkog tima na dva dela. Ako je Mei igrač na mestu, dobar zid će odvojiti napadačkog tenka i još nekog pride, gde će odbrana skoro 100% uspeti da pobedi u 6 protiv 2. Mei je opasna na ovoj mapi na obe strane, jer njen ultimate pokriva skoro celu prvu i drugu kontrolnu tačku.
Druga tačka je malo otvorenija za napadače, jer pruža više ruta ka cilju. Ovu tačku, takođe, od spoljašnjeg sveta dele velika vrata, ali napad ima opciju flenkovanja preko levog balkona, centrale terase i desne rampe (gledano sa odbrambene strane). Najčešće napadački tim će probati da ostvari kontrolu nad terasom na gornjoj levoj strani. Sem očigledne visinske prednosti, ova pozicija deli odbrambeni tim, jer moraju da paze na stepenište koje vodi ka njihovim pozadinskim redovima kao i da paze na potencijalno bacanje napadača na kontronu tačku sa terase.
Kao odbrana, ovaj balkon mora biti konstantno branjen i kontrolisan jer dozvoljava protivniku rapidnu ekspanziju po celoj prostoriji. Junkratove zamke i granata su dobra odbrana, mada savetujemo da gore bude i solidan DPS, na primer Soldier 76. Njihova kombinovana snaga kontrole, DPSa i lečenja će usporiti napad i dati dovoljno vremena odbrani da se repozicionira.
Napadač bi trebao da ostvari kontrolu nad tačkom fokusiranim pokušajem prodora ili kroz centar ili kroz balkon. Desna ruta preko otvorene terase je preporučljiva samo za flenkere, koji bi ovim putem trebali da dođu u poziciju da izvrše jednu ili dve eliminacije nad odbranom koja je fokusirana na veću grupu napadača. Uspešne dve eliminacije su premija, jer svaka dobra odbrana će imati ili Junkratovu zamku ili Widowmaker Spider Mine negde na tom terenu, te će biti na vreme obaveštena o flenku.
Pri ovakvom napadu preko balkona, uglovi za korišćenje Torbjorn tureta u odbrani su limitirani, a napadač samim tim igra 6vs5 i ima velike šanse da se progura do kontrone tačke i pozadinskih redova odbrane.
Kao napadač, ne zaboravite na health pakove oko druge kontrolne tačke, koji se nalaze u zavučenim delovima mape, kao i u rovu oko same tačke. Ovaj rov u žaru borbe, može poslužiti i kao malo odmorište dok čekate cooldown na krucijalnom skilu.