Stigao je dugo očekivani naslednik Bloodline Champions – Battlerite. Kako sam razvojni tim kaže, borbe u arenama se dešavaju nekoliko hiljada godina kasnije, kada su plemena krvnih linija sada došle do svojih civilizacija. Mada da li je uopšte potrebno da pričamo o pozadinskoj priči ove igre, koja pretenduje da bude jedan od većih esports naslova u 2016 godini.
Battlerite su borbe u areni sa pogledom odozgore, između dva tima od po tri igrača. Svaki igrač kontroliše jednog borca, i sinergijom boraca i timskom igrom moraju eliminisati protivnički tim. Runde traju dva minuta i igra se na dve dobijene. Borci su podeljeni u ranged i melee, kao i grubo na podršku i dps. Krećete se, standardno, sa W,S,A,D. Svaki borac ima nekoliko abilitija, plus ultimate. Ono što je vrlo važno napomenuti da su svi abilitiji skilšotovi.
To znači da ako borac, recimo ima fireball magiju, kada kresnete dugme za istu, fireball će leteti tamo gde se u tom momentu nalazi kursor miša. Sve u svemu, kao World of Warcraft arena, samo sa pogledom odozgore, i bez dečjeg tabovanja i bacanja magija koje se lepe za metu. Samo skilšotovi.
Zašto ponavljam tu reč? U prvoj inkarnaciji ove igre, Blodline Champions, Stunlock Studio je ukapirao da je veoma veliki deo igračke populacije biti odbijen nivoom veštine potrebne da se uživa u ovoj igri. Slično kao i u borilačkim igrama. U Street Fighteru ćete otići online spremni da vladate, a onda ćete, pošto nekoliko puta zaredom budete perfektovani, odlučiti da je story mode za vas ili offline sa par ortaka, koji u stvari igraju FIFU. Isto se desilo i u Bloodline Champions, sada u toj igri obitava samo 500-600 hardkor igrača kojima je BLC jednostavno kliknuo. Ostali, posle mnogo poraza, i lošeg menadžmenta i promocije od strane Funcoma, su napustili naslov, koji nisu pljuvali, nego jednostavno, nisu mu bili dorasli.
Kada smo kod borilačkih igara, evo još jedne zajedničke crte sa Battlerite igrom. Svi borci koriščenjem svojih abilitija pune metar, koji kada je popunjen, dozvoljava korišćenje ultija. Sa druge strane, moguće je i ranije koristiti taj isti metar, za upotrebu EX abilitija, koji su pobljšane verzije dva bazna abilitija borca.
U suštini, u toku runde, uigran tim od tri igrača, će se truditi da nađe pravi momenat da veže nekoliko onesposobljavanja i da proba da naglim burstom eliminiše jednog borca. U svakom momentu pratiće se kada je koji borac iskoristio svoj “izlaz”, postajući na taj način meta. Dobar tim će probati da kontroliše sredinu arene, jer se na tom mestu pojavljuje runa, koja može zalečiti saigrače ili povećati ultimate metar. I to sve u dva minuta.
Stunlock Studios je poučen iskustvom rada na Bloodline Champions i rada za Funcom izdavačem, promenio pristup izradi ovog naslova. Prvo i osnovno, igra neće biti besplatna, sa mogućnošću otključavanja heroja, već ćete sve od jednom dobijati kupovinom igre. Valuta koju čete skupljati u igri će vam omogućiti da kupite kovčege sa kozmetikom za heroje, kao i samu kozmetiku. Ništa novo, standardno za 2016 godinu.
Samo kretanje tokom borbe je takođe usporeno, pa recimo, za jedno 20%, dok su projektili znatno brži, i generalni domet istih znatno povećan. Stunlock Studios je ovo uradio iz razumljivih razloga. Novi igrač mora da razume šta mu se dešava i kako teče tok borbe u areni. Sa sporijom igrom, ima više šansi da uživa u istoj, i možda odluči da sa drugovima napravi tim i penje se takmičarskom lestvicom na svakodnevnim automatizovanim turniriam sa vrednim nagradama. Sa druge strane, pro igrači BLC se žale da je igra sa ovim usporenjem eliminisala izbegavanje projektila, koje je bila esencijalna komponenta originalne igre, koja nije praštala greške.
Battlerite je igra koju morate probati. Akcija je dovoljno brza, runde kratko traju, a kada pohvatate sve abilitije boraca, igra će jednostavno kliknuti. Od tog momenta gledaćete je i kao borlačku igru i kao klasičnu arenu. A onda ste postali Battlerite igrač. Nadamo se da će Stunlock Studio uspeti da izbalansira ovaj naslov, između pristupačnosti za nove igrače kao i potrebama za pro igrače i esports scenu.