Nakon što je nedavno Blizzard implementirao Facebook logovanje na Battle.net nalog, iz Facebook-a sada nastavljaju sa ozbiljnijim ulaskom u vode video industrije. Iako je Facebook naširoko poznat po Facebook igrama koje svakodnevno igra desetine miliona ljudi preko ove društvene mreže, ipak se tu mahom radi o “kežual” igračima koji igre na Facebook-u igraju u trenucima dokolice i razbibrige, to tržište je počelo polako da izmiče iz Facebook monopola, jer su se pomenuti kežual igrači okrenuli ka mobilnim igrama.
Sledeći korak Fejsbuka u ovom pravcu jeste razvoj PC desktop platforme za video igre, koja bi bila konkurentna Steamu. U te svrhe Facebook udružuje snage sa Unity Technologies, kompanijom koja stoji iza sveprisutnog Unity endžina koji danas predstavlja jedan od najpopularnijih endžina za video igre, koga rado koriste kako mali indie studiji, tako i renomirane kompanije poput recimo Blizzarda.
Cilj je da se iskoristi tehnologija koju Facebook koristi za plasman i igranje igara na Facebooku, sa Unity platformom za 2D, 3D, VR i AR igre, i da se onda sve to uloži u novi zajednički projekat koji bi, kao što smo već pomenuli, trebalo da predstavlja modernu desktop gejming platformu.
Trenutno je već u opticaju modifikovana alfa verzija Unity 5.4 sa specijalnim mogućnostima eksportovanja igara na Facebook, i dostupna je odabranom broju developera koji će je testirati.