Na žalost mnogih fanova, Torment: Tides of Numenera ipak neće izaći ove godine kao što je predhodno bilo najavljeno.
Studio inXile je najavio da iako je prvobitno planirano da igra izađe 2016. ona će ipak ugledati svetlost dana početkom 2017. godine. Ovoga puta razlozi za odlaganje su lokalizacija i generalno “peglanje” igre do kraja. Šef studija Brian Fargo je objasnio da je trenutno jedan od najvećih problema prevesti preko milion reči teksta za lokalna tržišta. Studio je isto tako najavio da trenutno sarađuje sa jednim neimenovanim izdavačem kojem je poveren ovaj mukotrpan posao.
Fargo je na kraju napomenuo da je realno vreme koje će im biti potrebno da privedu ceo projekat kraju negde oko 6 meseci. Postojala je mogućnost da igra izađe u novembru ove godine, ali ona jednostavno ne bi bila dovršena do kraja, i na taj način bi izneverili skoro 100 000 fanova koji su ih podržali preko Kickstarter kampanje. Na kraju je odlučeno da je svima u najboljem interesu da se projekat dovede do kraja pa zatim izbaci na tržište.
Moramo napomenti da nije sve tako crno, svaka osoba koja je uložila novac u njihovu Kickstarter kampanju sada je u mogućnosti da testira beta verziju ove igre.