Posle nešto drugačije MOBA igre Bloodline Champions, studio Stunlock nastavlja sa razvojem ovog univerzuma i uveliko spremaju duhovni naslednik igre imena Battlerite. Iskoristili smo ovu priliku da popričamo sa Johanom Ilvesom, jednim od prestavnika studija, o tome šta igrači Bloodline Champions mogu da očekuju od Battlerite i gde vide svoju novu igru u MOBA žanru ali i na eSports sceni.
Možete li nam reći nešto o sebi i kako je osnovan studio?
Ja sam Johan Ilves, direktor marketinga i kompozitor u Stunlock Studios. Bio sam zadužen za soundtrack igre ”Dead Island: Epidemic”. Takođe sam jedan od dva kompozitora za Battlerite soundtrack ali je moj glavni fokus marketing. Stunlock Studios se nalazi u Skovde, malom gradu u Švedskoj. Studio je osnovan 2010. od strane petnaest studenata Univerziteta iz Skovde a naša prva igra je bila Bloodline Champions. Druga igra je bio pomenuti Dead Island: Epidemic. Danas nas ima 25 i radimo na gladijatorskoj areni Battlerite. Igru razvijamo u saradnji sa Coffee Stain, studiom iza Goat Simulator. Oba studija su ko-investitori, dok mi imamo punu kontrolu nad razvojem igre.
S obzirom da više ne radite sa Funcom, ko vodi promociju Battlerite?
Battlerite će biti prva igra koju i razvijamo i izdajemo, a kao studio smo u potpunoj kontroli nad promocijom igre.
Koliko je Battlerite drugačiji od svog duhovnog prethodnika, a koliko sličnosti dele ove dve igre?
Rekao bih da su osnove obeju igara vrlo slične. I Bloodline Champions i Battlerite su PvP igre zasnovane na skill-shotima, timskoj igri, tajmingu i reakcijama. Sem toga, Battlerite je suštinski nova igra. Sve mehanike, grafika i zvuk su napravljeni od nule. Gameplay je tečniji i ima drugačiji osećaj. Sve likovi su unikatni po načinu igranja i imaju razvijenije ličnosti. Imamo i nekoliko iznenađenja u budućnosti, trenutno smo samo u pre-alpha produkciji.
Po priči, Battlerite je smešten u isti sve, stotinama godina nakon što su plemena postala civilizacije. U Bloodline Champions borili ste se u čast bogova, dok se u Battlerite borite za slavu i čast. Igra ima vrlo izraženu gladijatorsku temu.
Možemo li da očekujemo jednako visok skill ”plafon” u Battlerite kao što je bio u Bloodline Champions?
Da, skill ceiling će ostati visok.
Šta biste rekli da su bili najteži i najprijatniji momenti tokom rada na igri kao što je Battlerite?
Akcione igre sa pogledom iz ptičje perspektive su nam sada specijalnost i prijatno se osećamo u tom žanru. Kao mali studio, uvek postoje brojne prepreke i važno je verovatno u ono što radite. Ne postoji put ka uspehu bez prolaska kroz mnogo rada. Ono što jeste bilo teško sa Battlerite je da se ne ograničavamo njegovim prethodnikom Bloodline Champions. Zato smo umesto BC2 napravili Battlerite, trebala nam je sloboda stvaranja novog iskustva kako bi nam razvoj igre bio zabavniji. Najviše uživamo naravno u testiranju igre kada možemo da isprobamo sve na čemu smo radili.
Arena i borilačke igre se lako uče ali je u njima teško postati zaista dobar. Kako planirate da učinite igru pristupačnijom za igrače koji se prvi put susreću sa žanrom?
Sem dobrog tutorijala, ova igra se zasniva i na instant zabavi i zaraznom gameplayu. Možete se dobro zabaviti čak i kad izgubite i dok još učite. Baš kao u borilačkim igrama, neki likovi odgovaraju početnicima a ima i šampiona koji su malo komplikovaniji. Sa raznovrsnim izborom likova postarali smo se da postoji šampion za svakoga. Možete da dođete iz FPS sveta, akcionih RPG-ova, borilačkih ili MOBA igara i osetite se kao kod kuće uz Battlerite. Lako se uči i prava je igra za svakoga ko uživa u kompetitivnom i brzom gameplayu.
Da li će biti još modova sem klasičnih 2vs2 i 3vs arena?
Za sada je klasičan 2v2 deathmatch i fantastično je iskustvo. Ne možemo baš da poredimo sa 2v2 i 3v3 iz Bloodline Champions jer je nova igra i drugačije se igra. Battlerite održavamo jednostavnim ali ne zatvaramo vrata novim opcijama i modovima u budućnosti. Zatvorena beta ovog leta će biti odličan test onoga što smo napravili do sada.
Bloodline Champions je bio uvršten u brojne eSports događaje kada se pojavio, a to je bilo još pre eSports eksplozije. Kakvi su vaši planovi za kompetitivni Battlerite i njegovu eSports stranu?
Prvo i najbitnije nam je da gameplay bude vizuelno jasan. Igra je brza i obiluje akcijom pa je važno da i igrači i gledaoci vide šta se dešava. Naš cilj je isti danas kao i pre šest godina. Želimo da napravimo najbolju brzu top-down battle arena igru na svetu i verujemo da to upravo radimo sa Battlerite. Apsolutno mogu da je vidim kako funkcioniše kao eSports igra, ali je naš fokus ka pravljenju najzabavnijeg mogućeg multiplayer iskustva. Biće nam potrebna velika baza igrača pre nego što razmotrimo eSports takmičenja.
Da li će vaša igra biti dostupna na Steam platformi?
Da, igra će biti dostupna na Steamu ove godine i možete već sada da se prijavite za betu. Jako smo uzbuđeni i ne možemo da dočekamo da je igrači isprobaju. Vidimo se u arenu i hvala na ćaskanju!