Naslov potpuno savršeno opisuje flavour kojim Blizzard želi da začini karte koje danas imamo prilike da vidimo. U pitanju su dva Ogrea koji imaju jake osobine za svoju mana cenu, ali su malo nespretni i smotani, pa neće baš uvek da udare u pravu metu. U pitanju su Shaman i Rogue minioni, pa da vidimo šta to imamo na meniju:
Ogre Ninja
Eto, i to imamo prilike da vidimo za života, dvoglavi Ogre Ninja. Posredi je rare Rogue minion, za 5 mana 6/6 sa stealth osobinom. Prava poslastica, ali u čemu je caka, pitate se? U stvari ne pitate se, pošto se već pročitali, dakle svaki put kada napada ima 50% šanse da ne napadne metu koju ste vi izabrali, već nekog drugog neprijatelja (bilo protivnikov minion, bilo protivnikov heroj). Ovo na prvi pogled deluje totalno nepredvidivo i diskutabilno rizika da ga stavite u špil. Dobijate više nego što se platili, ali uz solidan rizik. No, rizik ne mora nužno uvek da bude negativan, jer skrećemo vam pažnju da ova osobina, ukoliko se aktvira, može da napadne i miniona/heroja koji se nalaze iza taunta, i ako ste vi napadali taunt miniona. Osim toga, ni drugi stealthovani minioni nisu bezbedni od nespretnih ruku ovog Ogrea. Karta nas asocira na nesretnog Anub’ar Ambushera koji je sa Naxxramasom došao za Roguea, u želji da pomogne Rogue tempo deckovima, i isto je bio minion koji vredi više nego što je plaćen, sa negativnim efektom (koji kao i ovde nije nužno uvek negativan), i koji nije video svetlost dana u construced deckovima, iako je proglašavan novim Jetijem po objavi.
Dunemaul Shaman
Za svega 4 mana , Dunemaul Shaman ima istu količinu statsa kao i Yeti samo obrnut atk/hp (5/4) pa još ima i Windfury i samo jedan overload. Još jedna karta kao i današnji 2-drop Shaman Mech koji će naći svoje mesto u srcima svih aggro Shamana. Kao i Ogre iznad, i ovaj ima negativnu osobinu od 50% šansi da promaši metu, ali mislim da će šaman pored svih karti za board control uspeti ovaj negativni efekat da svede na minium tako da uvek udari facu. Prosto neverovatna karta i lično mislim da je ovo nešto što će aggro šamana učiniti apsolutno igrivim. Koliko je ova karta potencijalno dobra za neki aggro/burst deck, jasno se vidi kada se uporedi sa Windfury Harpy koja košta 6 mana i ima 4/5 sa windfury abilitijem. Veći attack je poželjan kod Windfury miniona, jer želite da nanesete što veću štetu protivniku. Svaki novi pogled ka ovom Ogreu čini nam aggro/burst shamana sve verovatnijom verzijom novog pakla na ladderu zbog kog će se lomiti mnogi miševi.
Ogre Warmaul
Ovo Warrior oružje smo imali prilike da vidimo već prilikom promotivnog klipa ekspanzije na BlizzConu, kada ga je Blingtron 3000 nasumično izbacio, a pošto se uklapa u Ogre temu, prilika je sada da kažemo koju o njemu. Kao i predhodne dve karte, i ova daje nešto više nego što ste platili, 4/2 oružje za tri mane je dobar deal, ali po ceni nepredvidivog 50% promašaj napada. Kako je današnjem najpopularnijem Warrior decku osnovno da kontroliše tablu, teško da će se ovo oružije naći u njegovom arsenalu sa ovakvom nepredvidivošću, ali moguće da ćemo ga videti u nekoj burst “to DA face” verziji Warriora, kome nije toliko bitno gde udara, a gde jeftino oružje može da znači. Ipak, od do sada viđenih karti iz “ogre” serije u ekspanziji, čini nam se da je ova nekako najslabija, i da će definitivno videti najmanje igranja kada su u pitanju ozbiljni contructed deckovi. Podsećamo vas još jednom da ova “50%” osobina ovih karata znači da potencijalno mogu da se “udare” i mete koje inače ne bi mogle, kao što su stelthovani minoni ili minioni/heroj iza Taunta.