Dok čekamo da nam se otvore nova krila u ovoj letećoj nekropoli, pravi je trenutak da se malo pozabavimo sa prvim krilom i generalno izlaskom ovog single player moda i da vidimo šta nam je on sve doneo. Pri samom izlasku patcha koji nam je apdejtovao Hearthstone jedinice na računarima sa novim sadržajima na svim serverima nastao je takav haos da su mnogi teško uspeli i da uđu u Hearthstone i probaju ovu avanturu, a kamoli da je osete kako treba. Oni dovaljno srećni da se uloguju na svoje akaunte gubili su živce sa lagom koji je prevazilazio sve granice normalnog igranja. Ovaj haos sa manjim ili većim intezitetom potrajao je do duboko u noć tog dana i serveri su se vratili na normalnu tek narednog dana. I ako je jasno da je čitav Hearthstone svet pojurio da se bori protiv Maexxne i družine i da je to dovelo do preopterećenja servera, ostaje pitanje zašto se Blizzard za to nije bolje pripremio, kada se tako nešto i te kako očekivalo.
Da se vratimo sada na lepšu stranu priče. Već po samom ulasku u igru nakon ovog patcha primećujemo promene. Veseli inkeeper će nas sačekati sa par novih opaski uz dosadašnje standarne, a practise mod se više ne nalazi u glavom meniju već je postao deo single play menija. Poništavanje, odnosno zamena questa, sada je propraćena animiranim rasprskavanjem pločice sa questom i isto takom animiranim ulaskom novog questa. Ovo je samo jedna od novih sitnih kozmetičkih promena i drago nam je da se brine o takvim detaljima. Pri ulasku u single player mode trenutno su nam ponuđena dva menija, jedan je Practise, a drugi je Curse of Naxxramas gde se nalaze tri podmenija – normal, challenge i heroic. Pri samom odabiru Curse of Naxxramas menija muzika se iz standarno vesele Hearthstone melodije prebacuje u mračniji ton, prigodniji atmosferi Naxxramasa.
Prve nedelje imali smo u ponudi Arachind Quarter koji je poptuno besplatan za igranje narednih mesec dana, tako da verujemo da će svi igrači iskoristiti tu šansu do tada. U ponudi imamo borbe protiv 3 heroja – Anub’Rekhana , Grand Widow Faerlina i Maexxna, protiv kojih možemo igrati u normal i heroic modu, a prva nedelja nam donosi class challenge za Druida i Roguea. Normal mod je dizajniran tako da je solidno izazovan, ali da je generalno svaki od heroja sasvim lako pobedljiv i za igrače sa manjim iskustvom i izborom karata. Isto važi i za klasne izazove gde dobijate unapred sastavljene deckove sa kojima treba da pobedite neke od heroja iz ovog krila. Očigledno je da tim izazovima zapravo igra pokušava da vam pokaže koje su prednosti nekih od novih karata. Ono što je zanimljivo kod izazova jeste što smo dobili priliku da igramo kartama koje ćemo dobiti tek kasnije u narednim krilima, tako da smo mogli da ih “osetimo” već sada. Posebno nam se svidela animacija kod novog “eho” uza, karte koju ćemo dobiti tek nakon petog krila. Što se Heroic moda tiče, on je već sasvim druga priča, ali i dalje prilično ostvarljiv cilj. Savetujemo igračima da ne traže savete po netu kako da pobeđuju određene Heroje na Heroic modu već da postave sebi izazov i da dobro prouče ponašanje svakog pojedinačnog heroja , te da na osnovu toga sastave špil i strategiju. Ukoliko baš želite da postavite izazov generalno bi trebalo da ne koristite Alexstraszu, pošto spuštanje sa 45 hp na svega 15 hp u mnogome olakšava posao i samim tim umanjuje izazov. Kada pobedite na Heroic sve protivnike iz svih krila, dobićete posebnu pozadinu karata u svojoj kolekciji.
Sa vizualne strane, sve izgleda savršeno, nova mapa je pravo osveženje i prava je šteta što je nećemo videti u ostalim modovima, ali se nadamo da će se to možda promeniti u budućnosti. U svakom slučaju nervozni prsti igrača dobili su malo novog sadržaja za kliktanje dok razmišljaju o svom potezu ili čekaju AI da se odluči. Takođe nas je obradovala i nova muzika koju za razliku od nove table, možemo čuti i dok igramo van Naxxramasa, što je takođe odlično osveženje. Većina novih karti koje smo do sada videli je urađena sa zanimljivim novim efektima i animacijama i nadamo se da će Blizzard nastaviti sa tom praksom jer takvi detalji daju igri potrebnu količinu šmeka koja je izdvaja od ostalih kartičnih igara. Nažalost sa dolaskom Naxxramasa vratio se i iritirajući bug sa nasumičnim menjanjem pozicija miniona na tabli, a to je posebno vidiljivo sa minionima koji nisu igrani iz ruke već su summonovani nekim posebnim efektom. Ovaj problem je izuzetno velika stvar i Blizzard treba da ga reši što je pre moguće.
Naravno ono što igrači najviše očekuju jesu nove karte koje će da unesu potrebno osveženje u igru i malo prodrmaju ustajale taktike koje se sa malo izmena već mesecima vrte po laderu. Ove nedelje dobili smo par zanimljivih “pauk” karti koji su već sada našli svoja mesta u nekim novim varijacijama starih špilova, a njihovu pravu vrednost videćemo kada izađu i ostale karte iz seta.