Jedan od najgledanijih događaja ove godine definitivno je bilo finale Overwatch-a na Esports World Cup-u koje je istovremeno pratilo preko 100.000 gledalaca.
OVCS Major je takođe delovao kao kvalifikacioni događaj za ovaj nedavni EVC turnir, pri čemu je ESL FACEIT grupa bila uključena u organizaciju oba događaja. Ukupno, za 5 dana takmičenja u Overwatch-u u Rijadu, Saudijskoj Arabiji, generisalo je 1,7 miliona sati gledanja.
Polufinale između japanskog tima ZETA DIVISION i severnoameričke organizacije Toronto Ultra bio je najpopularniji meč na ovom događaju. Crazi Raccoon, još jedna japanska organizacija u kojoj igraju južnokorejski igrači, plasirala se u veliko finale događaja, gde su brzo porazili Toronto Ultra i odneli kući 400.000 dolara u novcu i 1000 poena za EWC 2024 Club Championship. Međutim, uprkos uspehu japanskih organizacija na ovom događaju, japanska gledanost bila je veoma niska. To je iz prostog razloga jer je tajming događaja bio nesrećan za japansku publiku, a veliko finale događaja počelo je u 4 ujutro u Japanu.
Osim zvaničnog strimovanja na Twitch-u, EWC zvanični TikTok nalozi su bili posebno popularni. Zanimljivo je da je nalog na arapskom jeziku bio je čak popularniji od onog na engleskom, naglašavajući uticaj TikToka kao mobilne platforme za striming uživo.
What an incredible week it was for #EsportsWorldCup Overwatch 2 ‼️
Check out the tournament recap video, and feel that hype once more 🤩🏆#EWC #OW2 pic.twitter.com/Ybxz0DqJAr
— Esports World Cup (@EWC_EN) July 29, 2024