Posle mnogobrojnih žalbi igrača i CS:GO profesionalaca, Valve je odustao od novih ”dinamičnih” smoke granata u Counter-Strike 2 i odlučio da se drži starih mehanika na koje smo svi navikli.
Counter-Strike 2 je zvanično najavljen 22. marta. Iako nismo bili previše iznenađeni ovom najavom, pogotovo posle gomile glasina i tizera u proteklom periodu, i te kako smo veoma uzbuđeni što konačno dobijamo novu igru u Counter-Strike serijalu. Igra će biti objavljena kao besplatna nadogradnja za CS:GO, a zatvorena beta je uveliko u toku.
U trejlerima smo mogli da vidimo velika unapređenja na vizuelnom planu, a još važnije, poboljšan tick rate na koji smo svi toliko dugo čekali. To nije sve, jer je Valve promenio i nekoliko ključnih mehanika u igri.
Najkontroverznija promena se definitivno tiče smoke granata, koje u CS2 funkcionišu na malo drugačiji način. Naime, ponašaju se daleko realističnije – dim se širi i prilagođava okolini, a meci i eksplozije ga privremeno uklanjaju. Ovako izgledaju nove smoke granate:
Posle najnovijeg peča, ovo više nije slučaj.
Iako je ova promena interesantna i pokazuje kako se dimne bombe ponašaju u stvarnom životu, dosta je drastična i previše utiče na balans igre, imajući u vidu da su smoke granate jedna od najvažnijih gejmplej mehanika u kanteru. Činjenica je da ova promena umanjuje njihovu efektivnost u igri.
Sada, posle mnogih žalbi igrača, uključujući profesionalce kao što su s1mple i m0NESY, Valve je u Counter-Strike 2 odlučio da vrati stare smoke granate koje su prisutne u CS:GO-u.
Valve je obrazložio ovu odluku i izneo sve detalje u video klipu koji možete pogledati ovde: https://store.steampowered.com/news/app/730?updates=true&emclan=103582755802311508
Šta vi mislite o ovoj promeni? Da li su vam se dopali novi smokovi ili je dobro što je Valve poslušao igrače?