Koliko je pravljenje igara skup i nezahvalan posao pokazuje najviše nedavna izjava CEO studija HI-Rez Erez Goren kojom je pokušao da objasni trenutnu situaciju vezanu za Smite. Naime Hi-Rez je studio koji je pre Smite kreirao Global Agenda igru koja je izgubila “puno para” po rećima samog Goren-a. Jedina dobra stvar koja je proistekla iz razvoja Global Agenda je engine i iskustvo koji su iskorišćeni za razvoja sledeća dva naslova, Tribes: Ascend i Smite.
Tribes: Ascend je dobio odlične kritike po igračkim sajtovima ali nažalost nije uspeo da privuče dovoljnu količinu igrača da bi zaživeo. Bilo je pokušaja da se ovaj naslov izda i na konzolama ali bi onda morala da se manja mehanika igranja a i veliki izdavači nisu bili preterano zainteresovani za ovaj projekat. Na kraju su uspeli da dođu na pozitivnu nulu.
Smite (MOBA iz trećeg lica) je odlično primljen kod igračke zajednice i broj novih igrača svakim danom raste.A gde je tu priča o parama sa početka vesti pitate se vi? Hi-Res je u preteklih nekoliko godina izgubio 30 Miliona dolara a uspeo je da zaradi samo 10 miliona. Taj gubitak je nadoknadio sam osnivač i CEO Goren koji je novac stekao prethodnim radom u nekim od najvećih IT Kompanija.
Najbolji je njegov zaključak: “Moja žena misli da sam lud što ovo radim ali šta ona zna o pravljenju dobrih video igara” :). Pa ukoliko želite da pomognete bratu geek-u u nevolji probajte Smite.
[youtube_video id=”a601L8prLAg”]