Nadamo se da će Fnatic igrači snimiti makar jednu krindž reklamu.
Fnatic je najavio partnerstvo sa L’Oréal Men Expert, a kao deo ugovora, kompanije će zajedno razvijati i predstaviti zanimljive i kreativne sadržaje kao i aktivacije za ko-brendirane proizvode. Francuska kozmetička kompanija će biti uključena u sve sadržaje na socijalnim medijima pre zvaničnih mečeva, a planiraju se i najave pred najveće događaje u esports kalendaru.
Razumljivo je da kompanije traže nova tržišta za svoje proizvode, ali i dalje ne mogu da se naviknem da vidim kozmetičke proizvode i modne brendove u esports krugovima. Bilo bi zanimljivo prisustvovati sastancima ovih kompanija i čuti razloge zašto ulaze u esports, mada L’Oréal Men Expert globalni marketing direktor sama kaže da je cilj da se Gen Z i milenijalima predstave njihovi najbolji proizvodi za negu kože i tela.
Ovu vest bi jedna loša reklama sa Fnatic esportistima učinila definitivno zanimljivijom, pa se nadamo zabacivanjima kose makar u bliskoj budućnosti. Koliko zapravo su ova partnerstva sa šamponima, Ralf Lorenom i ostalim luksuznim brendovima interesantna prosečnom gejmeru? Znaju li ove kompanije da tinejdžer nema par hiljada evra u džepu za preskupe krpice i da im nešto nisu važni bumerski brendovi? Šta fali Kolinosu?