Iako su se mnogi nadali da ćemo uskoro moći da gledamo lepši i bolji CS:GO, naročito kada se pojavila konkurencija u vidu Valoranta, kako stoje stvari, developeri ipak nemaju plan da u skorije vreme prebace CS:GO na novi engine.
CS:GO je izašao u 2012. godini i od tada je ostao na svom originalnom Srouce enginu, koji je kreiran još davne 2004. godine. Tokom dobrog dela 2020. godine, spekulisalo se da je update veoma blizu i da bi uskoro sve to moglo da se desi.
Vlasnik Valve News Networka, Tajler Mekviker, je ranije rekao da očekuje da 18. maja CS:GO dobije svoje unapređene, da bi ipak ovih dana naveo da se to neće desiti,
”Imali su sastanak i odlučili su”, rekao je Tajler. ”Shvatili su da je to preveliki posao i da neće skoro raditi na tome”.
Iako bi sve ove promene drastično unapredile igru, što na grafičkom nivou, tako i na mehaničkom nivou. Ipak, postoji jedan ključni problem. ”Imaju build koji je spreman već dve godine. Nije da ne mogu da portuju igru na drugi engine, već ne mogu da portuju sav community content i sve što zajednica pravila godinama unazad”, dodao je Tajler.
Custom gejm modovi, nove mape i sve što je zajednica napravila je veliki deo Counter Strike-a. Portovanjem bi kompletno uništio sve što su ljudi napravili, a Valve ne želi to da uradi. Samim tim, neće menjati engine, sve dok ne pronađu rešenje da za ovaj problem.