Valve je sinoć izbacio peč koji se fokusira na sveopšte vizuelne aspekte igre, menjajući pojedine mape i dodajući novi video seting.
CS:GO je oduvek imao probleme sa preglednošću modela i okruženja. Ovi problemi su dodatno pojačani dodatkom velikog broja skinova. Deluje kao nešto čime je Valve ozbiljnije trebao da se pozabavi niz godina unazad. O tome govori generalni feedback i nezadovoljstvo čitave zajednice, ali i tema na koju je jedan redit korisnik nedavno skrenuo pažnju.
And today's Release Notes: https://t.co/m2rtnBAlsy
— CS:GO (@CSGO) June 11, 2020
Što se tiče samih mapa, Dust 2, Mirage, Overpass, Cache, Train i Inferno su dobile nekoliko izmena, sve u službi poboljšavanja vizuelnog iskustva igrača. Na ovim mapama bi sada trebalo da bude lakše da uočite protivnika, pogotovo na daljinu.
U ovom peču se ipak najviše ističe novi po default-u uključen video Boost Player Contrast seting, koji je Valve obrazložio u objavi na njihovom zvaničnom CS blogu. Ovom promenom žele da poprave preveliko stapanje modela sa okolinom. Tvde da povećava kontrast i menja ivične piksele modela na velikim udaljenostima. Takođe dodaje mali blur efekat, kao i kontrastni okvir oko igrača ako ne postoji razlika u boji modela i okoline.
Today we're shipping a number of changes to improve player visibility. We've added a new 'Boost Player Contrast' setting, made changes to locations on certain maps, modified a number of agents, and adjusted selective fog. Full details in today's Blog Post: https://t.co/SAtGz3D1fT
— CS:GO (@CSGO) June 11, 2020
Ceo peč možete pogledati ovde.