Apex Legends se pojavio početkom februara i preko noći je poprimio ogromnu popularnost širom sveta.
Pored fantastičnog gejmpleja i već naširoko poznate Battle Royale formule, tajna iznenadog uspeha leži u drugačijem pristupu promovisanja. Electronic Arts nije imao dugu kampanju promovisanja i hajpovanja igre, već je pametno iskoristio ono što je danas daleko popularnije od bilborda i reklama na internetu.
To su strimeri. EA je novcem koji nije utrošio na reklame platio najpopularnije strimere na Twitch platformi da određeno vreme igraju Apex Legends na samom pojavljivanju, a mehanika igre je učinila ostatak posla, pa su reči hvale dolazile same.
Suma koju je ova kompanija iskeširala je dugo vremena interesovala mnoge, a sada je otkriveno da je Ninja, najpopularniji strimer na Twitchu, za te potrebe dobio čak milion dolara.
Otkriveno je da je suma od 1 milion dolara plaćena za samo jedan dan igranja, koliko su i svi ostali “Apex partneri” bili u obavezi da igraju, dok je svako dalje strimovanje igre bilo po volji strimera.
Ovaj podatak otkriva Rojters, koji je i dodatno potvrdio da se tako uloženi novac višestruko isplatio, pošto Apex ima preko 50 miliona igrača, a akcije same kompanije su skočile za čak 16%, što je oko 4 miliona dolara, dok je EA pre toga bio u problemima zbog Battlefield V koji je zakazao.