Sylas, najnoviji League of Legends heroj, šampion sa ultimativnom magijom potpuno drugačijom, a opet istom kao i sve ostale u igri, debitovao je u januaru ove godine. Ova magija je vrlo lako mogla da postane previše snažna da Riotovi developeri nisu bili pažljivi. Sylas je imao potencijal da postane daleko najjači heroj u igri, obzirom da može da uzme bilo čiji ult.
Riotovi developeri Szymba, Giftrix i Squad5 objasnili su kako je tekao proces kreiranja Sylasa i zašto upravo to nije slučaj, u prvoj epizodi serijala ’’Dev Doodles’’. Znali su da će uvođenje šampiona koji krade tuđe magije i te kako naljutiti LoL komjuniti, isto tako bili su svesni činjenice da će najverovatnije morati da izmene čak 97 od 143 heroja, kako bi Sylas bio iole balansiran.
Jedna od ideja je čak bila i da se Sylas svojim ultom transformiše u drugog heroja, uzimajući sve njegove magije, kako bi imao potpunu njegovu efikasnost. Ipak, na vreme su shvatili da bi to verovatno bilo previše nebalansirano i krajnje naporno kada igrate protiv njega. Developeri su izjavili da su izuzetno mnogo naučili o procesu kreiranja, popravljanja i dorade heroja i da im je stvaranje Sylasa otvorilo nove mogućnosti i horizonte.
Uprkos tolikoj količini truda i rada, Sylas se na početku činio dosta slabim, ali vreme je pokazalo da se igrači polako adaptiraju i pronalaze nove načine i strategije. Ovaj autentični šampion i dalje ima prostora za balansiranje, te očekujemo da ćemo u narednim nedeljama videti neke promene i na njemu.