PUBG i dalje stoji veoma dobro u svetu, što se vidi po tome je prošle godine bila igra sa ubedljivo najvećom zaradom od svih “premium” igara (igara koje se kupuju, odnosno nisu f2p), sa prihodima od čak 1,4 milijarde dolara, više nego recimo CoD, FIFA, Overwatch i mnogi drugi veliki naslovi.
Ipak, izgleda da esport scena još uvek treba da uhvati zamaha, makar kada je u pitanju NA scena. Naime, prošle nedeljle je startovala predsezona zvaničnog severnoameričkog PUBG takmičenja, National PUBG League, sa nagradnim fondom od milion dolara i šansom da se timovi plasiraju na završni šampionat sveta.
Kao uverita, odigrana je pomenuta predsezona, sa turnirom vrednim 100 000 dolara, u velelepoj OGN Super Areni, esports dvorani napravljenoj specijalno za Battle Royle takmičenja.
Sam događaj je bio sjajan, ali gledanost na Twitchu je bila neverovatno mala. Tokom sedam dana takmičenja, u proseku je turnir gledalo svega 876 ljudi na Twitchu, što je zaista poražavajuća brojka, pogotovo za takmičenje iza koga stoji jedna od najpopularnijih video-igara na svetu, i u kome su igrali timovi kao što su Team Envy, Cloud9, Tempo Storm i druge poznate organizacije.
Evidentno je da će OGN, korejska produkcijka kuća koja je zadužena za NPL, morati da poradi na marketingu ukoliko želi da privuče veću publiku za ovo veliko takmičenje. OGN je inače prošle godine preselio svoju operativu u SAD iz Južne Koreje upravo zbog PUBG esporta, ali i zbog toga što je Riot posle nekoliko godina otkazao ugovor sa njima i ubuduće će sam voditi korejsku LoL ligu.