Kao što u tradicionalnom sportu imamo brendove odeće koji oblače timove, tako iz dana u dan i u esportu ovo postaje važan deo sponzorskog pula jednog tima.
Svoj prvi prodor na polje esporta ove nedelje objavila je i čuvena Puma, koja će oblačiti igrače Cloud9. Oni će se pobrinuti i za njihov zvanični izgled na nastupima, ali i za njihovo svakodnevno oblačenje u kampovima, timskim kućama i u životu van esporta.
Ujedno, obezbediće posebnu kolekciju i za sve članove organizacije i stručnog štaba iza takmičara.
Met Šo, direktor digitalnog marketinga Pume, je za ovu priliku kazao da im ovo omogućava da uđu na onoj prostor koji “klinci danas vole, i na taj način naš brend pomera savremenu kulturu napred, i u tome nam Cloud9 savršeno pomaže”.
Finansijski i drugi detalji ugovora nisu obelodanjeni, ali se zasada ovo drži samo kao “probni” period koji će obuhvatiti prvu polusezonu, no velike su šanse da postane dugogodišnji, ukoliko obe strane iz njega izađu zadovoljne.