Nakon što su ranije u toku dana procurele glasine, stigao je i zvanični video koji nam pokazuje pomalo neočekivani rework mape Garden of Terror.
Među fanovima je mapa Garden of Terror uvek važila za jednu od manje omiljenih, rame uz rame sa Haunted Mines i Blackheart Bay, što se vidi i po tome da upravo ove tri mape nisu izabarane za igranje na pro sceni.
Pre nego što pređemo na video reworka, da vidimo koji su to razlozi. Pre svega, mapa je previše velika i puna stvari za raditi, što je često dovodilo do situacija da igrači igraju nekoordinisano i haotično. Jedan bi da radi kampove, drugi da sakuplja cvetove za Terror, treći da pušuje bot lane… Dalje, često se događalo da prosto niko ne želi ni da krene da radi cvetove (pogotovo veliki Boss cvet) jer je strah od ganka preveliki, pa se dešavalo da noć na mapi traje jako dugo, baš kao i same partije, jer je 20+ minuta na ovoj mapi bio gotovo standard. I treće, sam Terror se uvek činio previše jakim, odnosno njegov set osobina koji je imao je bio previše frustrirajuć za braniti.
A sada da vidimo šta su nam donele promene. Nema više ciklusa dana i noći, koji je bio jedinstven za ovu mapu. Nema više starih objektiva, nego sada postoji šest lokacija (na mestima satarih objektiva) gde se sporadično stvara jedan cvet koga brani nekoliko malih Shamblera. Nakon što se oni očiste, taj cvet može da se čeneluje i ko ga uzme, taj tim ima jedan cvet na kontu. Kada se sakupe tri cveta (vrlo slično kao na mapi Cursed Hollow), tada za vas krenu u svakom lejnu po jedan Garden Terror koga vodi AI i koji pušuju, naravno značajno oslabljeni.
I dalje imaju korenje koje spreči kule i fort da pucaju, ali više nemaju AoE polymorph i brzo kretanje, već umesto toga imaju neku vrstu AoE udarca oko njih.
Kako sve to izgleda možete videti u videu ispod, a reakcija fanova je veoma podeljena, i ovo je jedan od retkih, ako ne i jedini video na HotS Youtube kanalu koji ima negativan odnos lajkova i dislajkova, što znači da su ljudi više nezadovoljni nego zadovoljni, jer iako je većina želela bolje balansirane mape, isto tako svi se slažu da su voleli ono što mapu čini jedinstvenom, a to je Garden Terror koga “vozi” igrač, a čega više nema.
Koje je vaše mišljenje? Da li ste voleli staru mapu ili vam se sviđa izgled nove? Kako biste vi promenili Garden of Terror da bude bolje balansirana?