Fenomen zvani Battle Royale igre je obeležio ovu i prethodnu godinu. Kolo je u 2017. otvorio PUBG, ali je u 2018. ubedljivo vođstvo preuzeo Fornite BR.
Koliki ogromni uticaj imaju na industriju video-igara odavno je poznato, ali i druge “bočne” grane gejminga prosperiraju od ovoga. Fornite se može pokrenuti i na “tosteru”, pa prodaja komponenti nije značajno prosperirala od njegove popularnosti, ali su zato periferije kod takmičarskih igara uvek bile ključne, pa poznati brendovi zadovoljno trljaju ruke.
Kompanija Razer je objavila finansijske podatke za prvu polovinu 2018. godine, i zarada ovog renomiranog brenda je u prvih šest meseci ove godine porasla za neverovatnih 38,5 procenata, odnosno ukupna zarada je iznosila 274,2 miliona dolara u periodu od januara do juna.
Kako kažu iz kompanije u ovom izveštaju, ogromnu zaslugu tome imaju upravo Battle Royale igre, i prema nekim procenama, čak 30% rasta je direktno ili indirektno povezano sa Fortniteom.
Uspeh Razera u dosadašnjem toku 2018. godine zacementiran je i brojnim sponzorskim ugovorima potpisanim proteklih meseci, sa najvećim esport organizacijama na svetu. Logo Razera od ove godine na dresovima nose igrači timova Gen.G, Team Kinguin, Chaos Theory, 100 Thieves, Team Vitality, Immortals i LA Valiant.