Riot Games je objavio sistemske zahteve za Valorant nakon prelaska igre na Unreal Engine 5. Ova tranzicija je planirana u sklopu peča 11.02, koji je zakazan za 29. jul. Kako bi se adekvatno pripremio za ovaj apdejt, Riot je otkazao peč 11.01, inače planiran za 14. jul.
Iako igra prelazi na moderniji endžin, Riot tvrdi da sistemski zahtevi neće biti povećani. Naprotiv, developeri smatraju da nova optimizacija čak može poboljšati performanse na određenim konfiguracijama. Konkretno, očekuju se bolji FPS i kraća učitavanja u poređenju sa Unreal 4 verzijom. Takođe, zvanično je uvedena i podrška za Intel Arc grafičke kartice.
| Konfiguracija | Minimalna | Preporučena | Maksimalna |
| CPU | Intel i3-540 / AMD Athlon 200GE | Intel i3-4150 / AMD Ryzen 3 1200 | Intel i5-9400F / AMD Ryzen 5 2600X |
| GPU | Intel HD 4000 / AMD Radeon R5 200 | GeForce GT 730 / Radeon R7 240 | GTX 1050 Ti / Radeon R7 370 / Intel Arc A310 |
| VRAM | 1 GB | 2 GB | 4 GB |
| RAM | 4 GB | 8 GB | 16 GB |
| OS | Windows 10/11 (64-bit) | Windows 10/11 (64-bit) | Windows 10/11 (64-bit) |
| Rezolucija | 1024×768 | 1920×1080 | 2560×1440 |
Riot poručuje da ključne mehanike, vizuelni elementi i gejmplej neće biti promenjeni. Ipak, moguće je da se tokom tranzicije pojave bagovi ili problemi sa kompatibilnošću, za šta će unapred biti pripremljena forma za primedbe ovog tipa.
Kada je reč o veličini same igre, klijent na UE5 verziji će zauzimati manje prostora, ali će za instalaciju peča 11.02 biti potrebno najmanje 30 GB slobodnog prostora, zbog velikog broja privremenih fajlova koji se koriste tokom instalacije.


