Chronicle je izneo kritike na račun Valorant zajednice i predložio promene!
Valorant zajednica često raspravlja o trenutnom stanju igre, pri čemu su žalbe na developere gotovo neizostavan deo diskusije. Međutim, profesionalni igrači nisu skloni takvom pristupu – među njima je i Timofej “Chronicle” Kromov iz Fnatic-a, koji je nedavno na društvenim mrežama podelio svoje viđenje problema.
Na svom zvaničnom X nalogu, Chronicle se obratio casual igračima koji neprestano kritikuju Riot Games i traže promene u balansu agenata. On smatra da bi igra trebalo da se posmatra u širem kontekstu, a ne samo kroz pojedinačne nerfove i buffove.
“Čudno mi je da Valorant zajednica sada krivi developere što ne slede planove stare šest godina. Umesto da stalno ponavljamo očigledno, trebalo bi da nudimo konstruktivne predloge, a ne samo da vičemo ‘nerfujte tog i tog agenta jer je neigriv!’ Ako igru posmatramo kao trougao (preciznost, sposobnosti i timska igra), trenutno su sposobnosti agenata daleko dominantnije od ostala dva aspekta.”
Kao rešenje, Chronicle je predložio uklanjanje cooldowna za smoke sposobnosti, što bi, po njegovom mišljenju, učinilo igru balansiranijom i smanjilo potrebu za obaveznim izborom više smoke agenata u svakom timu.
“Šta ako Valorant nikada nije imao cooldown na sposobnosti? Ili preciznije, šta ako bi samo smoke agenti imali ovu pogodnost? To bi smanjilo pritisak da uvek birate 2–3 smoke agenta kako biste mogli da igrate normalno. Na taj način, trougao igre bi bio balansiraniji – sposobnosti bi i dalje bile ključne za osvajanje rundi, ali bi postale vrednije, umesto da se besomučno spamaju. Takođe, timska igra bi dobila veći značaj, dok bi napucavanje imalo više prostora u gameplay-u. Ipak, ovaj aspekt igre definitivno zahteva ozbiljne prilagodbe u budućnosti.”
Njegova ideja izazvala je podeljene reakcije u zajednici. Dok su ga neki podržali, drugi smatraju da bi ovakav sistem dodatno narušio balans, posebno za defanzivnu stranu.
“Mislim da bi ovo pretvorilo igru u simulator rotacija, gde bi se ekipe konstantno premeštale s jednog sajta na drugi. U takvim uslovima, branioci ne bi mogli da troše sposobnosti na početku runde jer ne bi imali ništa za kasnije.”
“Već sada je odbrana u Valorantu izuzetno teška, ali barem imate flešove i recharge mehanike da vam daju šansu. Bez toga, svaka mapa bi se pretvorila u dominaciju napadača.”
Iako je Chronicleova analiza interesantna, vredno je napomenuti da je ovo samo mišljenje jednog igrača i da Riot Games nije najavio nikakve slične promene u budućim ažuriranjima.