TenZ nije zadovoljan stanjem u kojem se trenutno nalazi VALORANT!
VALORANT je zamišljen kao igra koja spaja precizno nišanjenje sa strateškom upotrebom sposobnosti agenata. Međutim, kako su novi agenti i njihovi alati ulazili u igru, ravnoteža se prebacila u korist taktičkih sposobnosti, a na štetu veštine pucanja.
Ovaj trend ne samo da otežava igru novim igračima, već i profesionalce često ostavlja bespomoćnima pred naletom neprijateljske taktike zasnovane na “utility” alatima. Retake meta je postala dominantna, pogotovo sa uvođenjem agenata poput Teja i Waylay.
TenZ, jedan od najprepoznatljivijih igrača VALORANT-a, nedavno je tokom strima besno reagovao na snimke koji prikazuju preteranu upotrebu magija, neprestane fleševe, skenove i ultimativne poteze koji zatrpavaju defanzivne igrače.

“Pogledajte ovo s**nje, šta se dešava? Crveno, zeleno, plavo… mrtav, mrtav!”, viknuo je u naletu frustracije.
“Ovo su j****i Moćni Rendžeri, brate! Svi su iskoristili svoje specijalne poteze na istog igrača!”
Na pitanje kako se boriti protiv ovog trenda, TenZ je bio jasan: “Ako žele da zauzmu sajt, zauzeće ga. Ne možeš da ih zaustaviš. Jedino rešenje je da se povučeš, igraš retake i oslanjaš se na brojčanu prednost.”
Nedavno je na društvenoj mreži X (bivši Twitter) sarkastično napisao da mu trenutni VALORANT gotovo leči daltonizam, aludirajući na količinu svetlosnih efekata koji preplavljuju ekran tokom borbi.
“VALORANT ranije nije bio ovakav. Jasno je da su uvek postojali jump-killova, spam kroz zidove i slične stvari. Ali moj problem je to što su sposobnosti agenata preuzele potpunu dominaciju. One bi trebalo da nadopunjuju pucanje – ne da ga potpuno zamene i učine nebitnim.”
Aleks Viler, glavni UX dizajner u Riot Gamesu, odgovorio je na TenZ-ove komentare na X-u, potvrđujući da je tim svestan problema i da aktivno radi na poboljšanjima. Međutim, nije otkriven konkretan vremenski okvir za eventualne izmene.