Samo dva meseca nakon što je stigao Tejo, Riot je dodao još jednog agenta u VALORANT – Waylay. Ovaj potez izazvao je brojne rasprave među profesionalnim igračima i trenerima, koji ističu da brze promene u meti otežavaju prilagođavanje, naročito uz gust raspored turnira i nepredvidive rezultate.
Sentinelsov trener Adam „kaplan“ Kaplan izneo je svoje nezadovoljstvo nakon meča na Masters Bangkok: „Ako agenti nastave da izlaze ovim tempom i budu ovako jaki, uz dve promene mapa u isto vreme, umor će ozbiljno uticati na igrače.“
Pošto će Waylay biti dozvoljena u VCT Stage 1, Esports Insider je pitao Jordana „Zellsis“ Montemurra za mišljenje o trenutnoj VALORANT meti i agresivnom stilu igre novog agenta: „Waylay je dobar agent, ali trenutno su mnogi duelisti prejaki, tako da je teško da se ona uklopi. Mislim da neće biti toliko dominantna kao Tejo.“
Za razliku od Teja, koji je promenio kompletnu metu, Zellsis ne veruje da će Waylay imati isti uticaj. Upoređujući je sa Yoruom, Raze i Neon, smatra da bi radije koristio Yorua ili Raze nego Waylay.
Osim čestih promena mete, mnogi igrači su izrazili frustraciju zbog prevelikog oslanjanja na utility. Kapiten Vitalityja Saif „Sayf“ Jibraeel osvrnuo se na problem u objavi na društvenim mrežama:
„VALORANT je obećao da će pucanje odlučivati o ishodu rundi, ali u poslednje vreme osećam se preplavljeno količinom magija. Tokom Chamber mete, igrači su bar imali priliku da ciljaju i igraju kao u klasičnom FPS-u – sada, srećno vam bilo da uopšte vidite ekran u nekim rundama.“
Njegovo mišljenje deli i Tyson „TenZ“ Ngo, koji se našalio da mu količina boja i efekata na ekranu ponekad „privremeno izleči daltonizam“.
Riot Games je svestan problema – glavni UX dizajner Aleks Viler potvrdio je da tim aktivno radi na poboljšanjima kako bi balansirao utility i učinio igru prijatnijom za takmičarsku scenu.