Valveov misteriozni novi naslov, Deadlock, tek što je postao zvaničan, a poznati strimer i bivši profesionalni igrač, Shroud, već je uveren da će postati sledeća velika stvar u industriji, sa potencijalom da “zavlada” u narednim godinama.
Nekolicina odabranih kreatora sadržaja dobila je pristup ovoj igri još u maju 2024. godine. Curenje informacija je usledilo ubrzo nakon toga, jer neki nisu mogli da zadrže tajnu, pa je javnost prvi put imala priliku da vidi ono što danas znamo kao Deadlock.
Iako je igra već privukla desetine hiljada igrača pre nego što je čak dobila ime, Deadlock je ostao enigma sve do 23. avgusta. Valve je konačno priznao postojanje igre uz skromno ažuriranje na Steamu, ali još uvek nisu krenuli s ozbiljnijom promocijom. Za sada, rani pristup igri ostaje ograničen.
Shroud je bio među prvima koji su se odmah bacili na igru čim su vrata (delimično) otvorena. Sa više od desetak sati provedenih u igri, bivši profesionalni Counter-Strike igrač već ima jasan stav. Oduševljen je budućnošću ove igre i uveren da će Deadlock biti sledeći veliki hit.
“Da, ova igra će lako, i mislim stvarno lako, preuzeti tron kada izađe,” rekao je tokom svoje prve sesije sa igrom. “Ovo je prvi MOBA arena shooter koji je zaista dobar. Svi ostali su, iskreno, loši.”
Narednog popodneva, Shroud je dodatno objasnio svoje mišljenje. Iako ima nekih zamerki, posebno u vezi s performansama igre, većinom je bio pun hvale.
“Da, ova igra će zavladati svetom,” ponovio je. “Ima najviše mehanika koje sam ikada video u nekoj third-person igri. To je prokleto ludo. Ne verujem da bi 1.000 sati bilo dovoljno da se nauči ova igra.”
Bilo da je reč o opsežnom rosteru likova, različitim stilovima igre, mehanikama kretanja ili ciljanju, postoji mnogo toga da se savlada u Valveovoj novoj igri, a Shroud veruje da će upravo to osigurati njen dugoročan uspeh.
Iako je još uvek veoma rano za procene, s Shroudom koji predviđa puni izlazak igre za “dvije godine,” Deadlock već privlači pažnju. Neki kreatori sadržaja već su proveli preko stotinu sati u igri zahvaljujući ranom pristupu, i jasno je da su hiljade igrača željne da učine isto.