Mala suma za tako veliku kompaniju.
Holandska uprava za potrošače i tržišta (ACM), Epic Games do 10. juna mora da plati kaznu u iznosu od 1,1 miliona evra zbog ”nepoštenih i predatorskih praksi”, dizajna reklama u Fortnajtu, i njihovog negativnog uticaja na decu.
Prema istrazi koju je sproveo ACM, najveći problem su određeni termini koji su vezani za in-game prodavnicu, konkretno ”Get it now” i ”Buy now”, koji vrše pritisak na decu da kupe izložene iteme.
ACM je istakao da posebno negativan uticaj ima odbrojavanje kod limitiranih artikala, koje pokazuje koliko vremena će trajati njihov popust ili koliko dugo će biti dostupni u prodavnici. U mnogim slučajevima, artikal je i dalje bio dostupan po istoj ceni uprkos tome što je brojač nakon odbrojavanja dostigao nulu.
Pored kazne, ACM zahteva da Epic uvede izmene u svoju Fortnite prodavnicu.
”U Fortnajtu, deca su praktično naterana na kupovinu. Moramo da sačuvamo mlade od ovakvih vrsta manipulacija. Prakse koje sprovodi Epic Games štete ekosistemu digitalne ekonomije”, izjavio je ACM.